miikka555 kirjoitti:Starttiäänenvoimakkuus säädetään
1. Sammuta soitin
2. Paina BAND nappi pohjaan ja pistä soitin päälle
3. Kun näytöllä näkyy "START VOL", säädä voimakkuus haluttuun.
4. Odota 10sek. ja START VOL on tallessa
8. Ovien automaattilukituksen saa asetettua TECH2-työkalulla. Haku kertoo lisää, mikä vehje kyseessä. Näitä löytyy myös harrastajilta ympäri Suomea. Takakontin lukitusta en nyt muista, mutta jos arvata pitäisi niin sitä ei saa pysymään lukitsemattomana.
Tech2 kartalla
Yritin tänä aamuna tuota äänenvoimakkuuden säätöä tuolla ohjeella. Ei se mitään start vol juttua näytöllä näyttänyt? Vaikka kuin piti band noppulaa pohjassa vielä senkin jälkeen kun se käynnistyi. Sen sijaan kun ääntä lisäsi niin se alkoi kiertää kaiuttimia läpi. Ääni tuli aina yhdestä kaiuttimesta kerrallaan.
Poppikoneeseen muutenkin liittyen. Onko tuossa jossain joku subbari? Jytisee kyllä siihen tahtiin, että siellä vois olla subbari tai sitten ne on tehtaalla laittanut sinne tavallista jytkymmät kaiuttimet. Aivan kuin se olisi jossain kojelaudassa? Edestäpäin se basson jytke tuntuu tulevan.
Eikä muuten tuolla TECH2-työkalulla saa ovia automaattilukittua. Sieltä ei löydy tuota ominaisuutta.
AZP kirjoitti:Mulla oli edellisessä Saabissa T7-kone johon huohotinpäivitys tehty vasta 200 tkm jälkeen.
Mikäs tämä juttu on? Pitääkö tuolla tehdä joku huohotinpäivitys? Mitä siinä tehdään ja mistä tiedän onko tuohon tehty se?
Kyllä muuten Saab kulkee nyt. Kokeilin tuossa ennen tuota stage 1 viritystä kuinka helpolla tuo kelaa vauhtia mittariin. 210 sai kohtuu helpolla, kunnes auto tuli eteen hidasteleen. Nyt sen saa vielä helpommin mittariin ja ylikin.. Lisäksi kun lähtee ohittamaan niin siinä oikein painautuu penkkiin. Sais olla melkein takavetoinen tai nelivetoinen tuo peli. Tuppaa etuvedolla vähän ikävästi veteleen se keula. Lisäksi kun paikaltaan lähettää niin ainakin tällä hetkellä oikean puolen eturengas tuppaa alkaa pomppimaan. Tuossa kun on joku rengasmies tehnyt kivan kämmin. Vasemman puolen renkaat on bf goodrich ja oikean puolen renkaat continentalit. Vasemalla renkaat oli loppuvuodesta 2014 ja oikealla alkuvuodesta 2011. Eli varmaan nuo bf renkaat ostettu 2015 tai 2016. Eikä tietenkään voi samalle akselille laittaa samoja renkaita kun niissä on pyörimissuunta merkattu. Pitää käydä kääntämässä kaksi rengasta toisinpäin. Mut ilmeisesti continentaleissa on tällä hetkellä sen verran nihkeästi pitoa, että ne sutii mielummin. Pintaa niissä kyllä on.
Mitä tuohon kulutukseen tulee niin tankissa on nyt 95:sta. Ajotietokoneen mukaan kulutus on tällä tankilla ollut 8.8. En tuota kovin pahana pidä. Siinä on mukana muutamia kiihdytyksiä ja hieman kovempaa ajoa. Suurimmaksi osaksi kuitenkin motaria ja maantietä. Oli tuo 8.6 keskikulutus, mut sit tuli vähän sitä nopeutta kokeiltua ja niitä kiihdytyksiä. Ilmeisesti amiksille tuo Saabi on jotain suurta ja mullistavaa. Nimittäin motarilla meni amis viritetty Lancer isolla pörinäputkella. Ne ensin liimautui takakonttiin kiinni. Kun siinä vähän sitten polkaisi ja Lancer kuskin kovista yrityksistä huolimatta jäi melko kauas taakse niin kyllä Saab ainakin tuon porukan kiinnostuksen herätti. Nimittäin kun itse sitten himmaili ja tuo Lancer lopulta sieltä perästä saavutti ja meni ohi niin siihen tahtiin kyllä Lancerissa Saabia kyttäiltiin. Piti niiden oikein himmailla siinä kohtaa kun ne ohitti. Ainakin takapenkkkien kaverit katseli pitkään vielä taaksepäin Saabin perään kun ne ohi oli mennyt
Veikkaan keskustelun olleen Lancerissa luokkaa "kahen litran ohc turbo.." Jos joku on tuon klassisen amis pätkän katsonut.