![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
![Saab :saab:](./images/smilies/icon_saab.gif)
Mitenkäs saa tuohon Cobraan liitettyä helpoimmin tuon vanhemman putken
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Nyt se sitten tuli Garretille metrit täyteen ja mittarissa 254000kmNeukku kirjoitti:228000 km ajettu femma vm.2000 ja alkuperäinen Garretti eikä välyksiä kun
tarkastettiin vähän aikaa sitten
No niin nyt 6000km ajeltu rempan jälkeen ja ei savumerkkejä eikä öljyä ole kulunut tuolla matkallaNeukku kirjoitti:Ei auttanut tuo garretin vaihto mitsuun toivotulla tavalla vaan vielä pölläytti sinistä putkesta,mutta ei niin paljon
kuin ennen vaihtoa eikä niin usein. Harkitsin jo männänrenkaiden vaihtoa,mutta koska kone ei huohota niin
tulin siihen tulokseen,että kenties männänrenkaat on vielä kunnossa. Vaihdettiin venttiilivarren kumit ja oli
kyllä entiset huonossa hapessa. Nyt ei ole enää savumerkkejä tullut,mutta aika/kilometrit näyttää oliko tuosta
laitosta hyötyä. Öljynkulutusta pitääkin nyt tarkkailla niin silloin totuus paljastuu eli jos ei kulu litraa tai yli/10000km
niinkuin ennen remppaa niin vähällä pääsin tälläkertaa