Moro 9-5 alkoi yhtäkkiä käymään kolmella ja savuttamaan helvetisti, kylmällä koneella toimi normaalisti noin puol tuntia kunnes alkoi taas pätkimään.
Onko DI-kasetti tiensä päässä vai kannattaako tutkia jotain muuta?
käy kolmella, ja joskus neljällä
Re: käy kolmella, ja joskus neljällä
Tulpat ensin vaihtoon ja samalla voi katsoa kasetin valmistusajan ja version alapinnalla olevasta tarrasta. Tuollaisella käytöksellä kyllä pitäis jo vikavalonkin syttyä ja koodit kertoo myös lisää.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
Re: käy kolmella, ja joskus neljällä
On syytä tarkkailla jäähdytinnesteen tasoa. Voi olla kannentiiviste mennyt.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Re: käy kolmella, ja joskus neljällä
Noniin, tulpat on vaihdettu ja omalla kasetilla kävi edelleen kolmella, laitoin kaverin kasetin paikalleen ja kävi sen jälkeen niinku pitikin, sitten laitoin oman kasetin takasi paikalleen niin käy silläkin normaalisti, onko noissa kaseteissa sellaista vikaa että vois joskus toimia normaalisti ja joskus sitten ei.mjojal kirjoitti:Moro 9-5 alkoi yhtäkkiä käymään kolmella ja savuttamaan helvetisti, kylmällä koneella toimi normaalisti noin puol tuntia kunnes alkoi taas pätkimään.
Onko DI-kasetti tiensä päässä vai kannattaako tutkia jotain muuta?
Letkut kattelin silmämääräisesti läpi ja näyttivät ehjiltä, vikakoodit pääsen huomenna lukemaan.