Kaikki on muuten irti, mutta pakosarjan irroitus osoittautuu aivan s*tanan vaikeaksi. Ohjeen mukaan öljytikun putki pitää irroittaa, jotta vasemmanpuoleiseen pulttiin pääsee käsiksi. Joo joo, putki pyörii ja heiluu, mutta ei lähde vetämällä pois. Vanhasta koneesta se lähtee ihan kepeästi. Tämmöstä ongelmaa on ilmeisesti ollut ainakin jenkkilän puolella myös. Onko ne kaksi o-rengasta vaan niin kovettuneet...
Noh, palstoilta löytyi ehdotus että sen putken voi taivuttaa sivuun, niin 1/4" vääntiö mahtuu nipinnapin välistä. Kokeilin. Mutta minun nähdäkseni toi ohjaustehostimen jalka on silti myös tiellä ja vääntää hylsyn aivan sivuun. Pitääkö mun jyrsiä Dremelillä tuohon alumiinilimppuun tilaa?
Onko minkälaisia kokemuksia teillä turbon vaihdosta? Helppoa vai? Onko tämä taas minun tavallista huonoa tuuriani?
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)