9-5 takapääniskarit
9-5 takapääniskarit
moi auto 2000 farkku aero ja ongelmana on alkuperäinen alusta sport vai ei.Kävin turussa nyt kolmessa liikkessä kyselemässä iskareit ja melkoset arpajaiset oli,Miten asia oikeest on?
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 24070
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Re: 9-5 takapääniskarit
eikö tyyppikilvestä selviä mitä siellä pitäisi olla, eriasia on mitä sinne on laitettu.
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Re: 9-5 takapääniskarit
varmatieto että alkuperäset on,mut se ei nyt riitä .tyyppikilvestä?
Re: 9-5 takapääniskarit
MITÄÄN IHME RAHOJA EN ENÄÄ HALUIS VANHAAN AUTOON LAITTAA,MUTTA JOS ON PAKKO OIS KIVA OSTAA OIKEEN PITUSET EES.....JA MYYJÄT ARPOO.
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 24070
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Re: 9-5 takapääniskarit
kävitkö merkkiliikkeestä kysymässä ? oli aika hyviä tarjouksia joku aika sitten , mut jos ei euroja oo laittaa ni kai sinne motonetin perus iskaritkin kelpaa
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Re: 9-5 takapääniskarit
Turussa raision välillä kävin ...myy saba osii nykyään ...ihmetteli varmaan 10 minsaa et mitkä ne oikeen kuuluu olla.ei kyl vakuuttanut toiminta.
Re: 9-5 takapääniskarit
onko se niin että aero on aina sport alustalla ? motonetissakin samaa ongelmaa...
Re: 9-5 takapääniskarit
Aero on aina sport alustalla, eli 10mm matalampi kuin muut.
#4752
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Re: 9-5 takapääniskarit
jeah kiitos
Re: 9-5 takapääniskarit
Sportti-jouset vakio iskareilla jää löysälle. Kokeiltu juttu. Jos ihan tylysti sanotaan, niin sporttisarjan iskarin ulosjouston pituus on sen ratkaisevat 10-15mm lyhempi ja jousi ei jää löysälle. Sillä ei miun mielestä katsastuskelpoisuuden kannalta ole mitään muuta vaikutusta, kun että jousi ei saa olla löysällä katsastuksessa auto ylös nostettuna.
Iskarilla ja iskarilla on tietenkin isojakin eroja, mutta jos et ole varma mikä alusta autossa on, ota sporttisarjan iskarit taakse, niin silloin ei tule katsastuksessa ainakaan ongelmia. Ei sillä ulosjouston maksimipituudella ole mitään tekemistä tiellä ajamisen kanssa, vaan ainoastaan ettei se perhanan jousi ole löysällä auton ollessa nosturin varassa korista nostettuna.
Allekirjoittanut haluaisi tietää mitkä sportti-iskarit ovat pitkäikäisimmät? Sachs:n sportit alkaa olla jo takana lötköt. Matka-ajossa varsinkin kun on yleensä aina takakontti täynnä, on Femman perä alkanut pumppaamaan heitoissa. Kertokaas mitkä iskarit ostaisin seuraavaksi? Etuset ei ole meneet miksikään samassa ajassa, kun takaset jo väsyy. Pitäisikö ostaa suosiolla jotkut säädettävät? Sitä automaattista tasosäätöä ei tarvitse ehdottaa. En osta sellaisia.
Iskarilla ja iskarilla on tietenkin isojakin eroja, mutta jos et ole varma mikä alusta autossa on, ota sporttisarjan iskarit taakse, niin silloin ei tule katsastuksessa ainakaan ongelmia. Ei sillä ulosjouston maksimipituudella ole mitään tekemistä tiellä ajamisen kanssa, vaan ainoastaan ettei se perhanan jousi ole löysällä auton ollessa nosturin varassa korista nostettuna.
Allekirjoittanut haluaisi tietää mitkä sportti-iskarit ovat pitkäikäisimmät? Sachs:n sportit alkaa olla jo takana lötköt. Matka-ajossa varsinkin kun on yleensä aina takakontti täynnä, on Femman perä alkanut pumppaamaan heitoissa. Kertokaas mitkä iskarit ostaisin seuraavaksi? Etuset ei ole meneet miksikään samassa ajassa, kun takaset jo väsyy. Pitäisikö ostaa suosiolla jotkut säädettävät? Sitä automaattista tasosäätöä ei tarvitse ehdottaa. En osta sellaisia.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01