Moottori on uusittu sisuskaluiltaan 80tkm sitten. Öljyjä vaihdeltu ensimmäisen 5tkm aikana 3 kertaa ja sen jälkeen 9-11tkm välein. Olisi tarve selvittää tämän hajoamisen juurisyy jotta tämä ei toistuisi hetken päästä uudestaan.
Voiko uusi sisäänajomenetelmä, se kuormitusperustainen olla nyt kaiken takana? Koska tribologinen fakta on että jos kuluminen pääsee alkamaan, sitä ei pysäytä mikään ja lopputulos on tässä. Sen minkä voi sillä uudella menetelmällä voittaa männänrenkaissa niin häviää laakeroinnissa..
Tuntuu jotenkin ihmeelliseltä koska olen ollut siinä käsityksessä että kiertokangenlaakerit ovat ne heikko kohta ja ne pettävät ensimmäisenä. Mutta tässä tapauksessa ne ovat uuden veroiset ja runkolaakerit aivan finaalissa.
Tässä kuva yhdestä:
![Kuva](http://kuvanjako.fi/p19f1-640.jpg)