Aeron nakutusarvot

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
saabtruebeliever
"Kaasari"
Viestit: 43
Liittynyt: Ti Kesä 07, 2016 22:51
Paikkakunta: Imatra

Aeron nakutusarvot

Viesti Kirjoittaja saabtruebeliever »

Moro.
Minkälaista lukemaa knock-arvon tulisi näyttää? Mulla on -04 aero ja nakutusarvot on noin 100-220? knock-1 ehkä siinä sadan pintaan ja knock-2 ja -3 noin 160, ja knock-4 220Onko tämä normaalia? Jos ei ole niin mistähän tämä voisi kertoa?
og9-5 1.9tid 2006, og9-3 2.0t 2000, og9-3 2.0t stage1 + biopower 2001, og9-5 2,3t aero 2004.
Bapsu
"Hölösuu"
Viestit: 1113
Liittynyt: Su Syys 11, 2016 00:00
Paikkakunta: Hämeenlinna & Tampere

Re: Aeron nakutusarvot

Viesti Kirjoittaja Bapsu »

Polttoaine?

Viinalla kesän saldo alle 10 kaikissa. Bensalla en ole tutkinut.
1999 OG 9-5 2.3t @ RE85

Ongelmia/osatarvetta? 0409302470
Jeo123
"Turbo"
Viestit: 257
Liittynyt: Ma Huhti 24, 2017 16:08
Paikkakunta: Pori

Re: Aeron nakutusarvot

Viesti Kirjoittaja Jeo123 »

Riippuu tietysti missä ajassa nuo ovat tulleet. Oleellisempaa on niiden kertyminen. Minulla kun niitä alkoi kertyä (viinallakin) korjauksena oli sytytyskasetin vaihto.
saabtruebeliever
"Kaasari"
Viestit: 43
Liittynyt: Ti Kesä 07, 2016 22:51
Paikkakunta: Imatra

Re: Aeron nakutusarvot

Viesti Kirjoittaja saabtruebeliever »

Polttoaineella ei väliä. Bensa tai viina tai niitten seos. Kuukauden sisään ne arvot on noussut. Ehkä jopa vieläkin nousussa. Tulpat vaihdettu, muuta ei tehty ongelman ratkaisemiseksi.
og9-5 1.9tid 2006, og9-3 2.0t 2000, og9-3 2.0t stage1 + biopower 2001, og9-5 2,3t aero 2004.
vesa67
"Hölösuu"
Viestit: 4621
Liittynyt: To Tammi 25, 2007 17:34
Paikkakunta: Kangasala

Re: Aeron nakutusarvot

Viesti Kirjoittaja vesa67 »

Jokin ei täsmää jos saat etanolilla normi nakuvaroituslaskurit kasvamaan. Onko varmaa mitä ne yrittää esittää ?
Ilmamassamittarihan näissä on yleinen nakuvaroitusten kerryttäjä bensalla.

Niinjoo, nelospytyn poikkeamat voi johtua imuvuodosta nelosrunnerin alkupäässä olevasta alipaineletkujen jakotukista. Tai suuttimen vuodoista. Tai jostain muusta tai ei mistään.
Oleellista on nollata laskurit ja katsoa missä ajotilanteessa ne kasvaa ja paljonko.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style

E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
Vastaa Viestiin