Sabanisti kirjoitti:Juu seittemän vuotta itellä femmailua takana ja joku sanoo ettei rattilukko toimi femmassa. Olis varmaan pitäny laittaa semmonen huulipyöreänä hymiö tuonne perään
Juuri näin, pilke silmäkulmassahan tuo heitto oli laitettu. Aluksi meinasin laittaa että "NG9-5:ssä on"
Dodiih! Eli joo ABS hammaskehän sieltä oli poikki kuskin puolen eturenkaasta. Tosiaan OpenSidistä näkee ne kaks renkaan pyörimisnopeutta, mulla se kph 1 heitteli muunmuassa vakionopeudensäädin päällä miten sattuu kunnes meni yli 80km/h vauhdissa nollille. Ja samalla syttyi noi mainitsemani varoitusvalot. Yksi asia minkä myös huomasin, oli kun ajoi vakionopeudensäädin päällä, niin vauhti seilasi hieman,kierrosluku mittarista sen huomasi parhaiten,vaikka kyllä se penkissäki tuntu hieman. Nojoo mutta nyt on kunnossa
Dodiih! Eli joo ABS hammaskehän sieltä oli poikki kuskin puolen eturenkaasta. Tosiaan OpenSidistä näkee ne kaks renkaan pyörimisnopeutta, mulla se kph 1 heitteli muunmuassa vakionopeudensäädin päällä miten sattuu kunnes meni yli 80km/h vauhdissa nollille. Ja samalla syttyi noi mainitsemani varoitusvalot. Yksi asia minkä myös huomasin, oli kun ajoi vakionopeudensäädin päällä, niin vauhti seilasi hieman,kierrosluku mittarista sen huomasi parhaiten,vaikka kyllä se penkissäki tuntu hieman. Nojoo mutta nyt on kunnossa
Vaihdoitko itse sen pelkän kehän? Sehän ei paljoa maksa mutta tekevätkö korjaamolla pelkkää kehänvaihtoa? Mulla ei oo mitään tietoa/taitoa eikä vehkeitä siihen ja olis nyt ajankohtanen
Saab 9-3 Turbo -02
Saab 9-3 Turbo Jubilee SE -02
Saab 9-5 Aero Wagon A -07
Dodiih! Eli joo ABS hammaskehän sieltä oli poikki kuskin puolen eturenkaasta. Tosiaan OpenSidistä näkee ne kaks renkaan pyörimisnopeutta, mulla se kph 1 heitteli muunmuassa vakionopeudensäädin päällä miten sattuu kunnes meni yli 80km/h vauhdissa nollille. Ja samalla syttyi noi mainitsemani varoitusvalot. Yksi asia minkä myös huomasin, oli kun ajoi vakionopeudensäädin päällä, niin vauhti seilasi hieman,kierrosluku mittarista sen huomasi parhaiten,vaikka kyllä se penkissäki tuntu hieman. Nojoo mutta nyt on kunnossa
Vaihdoitko itse sen pelkän kehän? Sehän ei paljoa maksa mutta tekevätkö korjaamolla pelkkää kehänvaihtoa? Mulla ei oo mitään tietoa/taitoa eikä vehkeitä siihen ja olis nyt ajankohtanen
Ainakin PK-seudulla Holmberg vaihtoi pelkän kehän tai itseasiassa molemmat kun oli molemmat tarpeellista vaihtaa.
#8411
9-5 -04 2.3T Vector Wagon Stage? (KA)
9-5 -98 2.3t Sedan Stage1 (Nappe) (KA)
900 -92 2.1 3D combi coupé (HA)
Entiset:
1 x 99, 1 x 9000, 2 x OG9-5, 3 x OG9-3, 1 x NG9-3
Dodiih! Eli joo ABS hammaskehän sieltä oli poikki kuskin puolen eturenkaasta. Tosiaan OpenSidistä näkee ne kaks renkaan pyörimisnopeutta, mulla se kph 1 heitteli muunmuassa vakionopeudensäädin päällä miten sattuu kunnes meni yli 80km/h vauhdissa nollille. Ja samalla syttyi noi mainitsemani varoitusvalot. Yksi asia minkä myös huomasin, oli kun ajoi vakionopeudensäädin päällä, niin vauhti seilasi hieman,kierrosluku mittarista sen huomasi parhaiten,vaikka kyllä se penkissäki tuntu hieman. Nojoo mutta nyt on kunnossa
Vaihdoitko itse sen pelkän kehän? Sehän ei paljoa maksa mutta tekevätkö korjaamolla pelkkää kehänvaihtoa? Mulla ei oo mitään tietoa/taitoa eikä vehkeitä siihen ja olis nyt ajankohtanen
Ainakin PK-seudulla Holmberg vaihtoi pelkän kehän tai itseasiassa molemmat kun oli molemmat tarpeellista vaihtaa.
Paljonko veikkaat että kustantaisi? Osahan on halpa.
Saab 9-3 Turbo -02
Saab 9-3 Turbo Jubilee SE -02
Saab 9-5 Aero Wagon A -07
Vaihdoitko itse sen pelkän kehän? Sehän ei paljoa maksa mutta tekevätkö korjaamolla pelkkää kehänvaihtoa? Mulla ei oo mitään tietoa/taitoa eikä vehkeitä siihen ja olis nyt ajankohtanen
Ainakin PK-seudulla Holmberg vaihtoi pelkän kehän tai itseasiassa molemmat kun oli molemmat tarpeellista vaihtaa.
Paljonko veikkaat että kustantaisi? Osahan on halpa.
Systerin kolkkiin tehtiin samalla muutakin remppaa mutta oiskohan ollut noin tunti töitä per puoli kun molemmat kehät uusittiin. En nyt tuntiveloitusta muista. Laita Holmbergille sähköpostia niin vastailee kyllä.
#8411
9-5 -04 2.3T Vector Wagon Stage? (KA)
9-5 -98 2.3t Sedan Stage1 (Nappe) (KA)
900 -92 2.1 3D combi coupé (HA)
Entiset:
1 x 99, 1 x 9000, 2 x OG9-5, 3 x OG9-3, 1 x NG9-3
Ainakin PK-seudulla Holmberg vaihtoi pelkän kehän tai itseasiassa molemmat kun oli molemmat tarpeellista vaihtaa.
Paljonko veikkaat että kustantaisi? Osahan on halpa.
Systerin kolkkiin tehtiin samalla muutakin remppaa mutta oiskohan ollut noin tunti töitä per puoli kun molemmat kehät uusittiin. En nyt tuntiveloitusta muista. Laita Holmbergille sähköpostia niin vastailee kyllä.
Aikaisemminkin pistelty spostia. Eipä oo tullu, jos sitä soittelisi, kuitenkin muut pajat vastailleet tuskin tyylistä kyse..
Saab 9-3 Turbo -02
Saab 9-3 Turbo Jubilee SE -02
Saab 9-5 Aero Wagon A -07