9-5 osto ja vanhat osat / kyselyä

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
Toon
"Kaasari"
Viestit: 31
Liittynyt: Ma Kesä 13, 2016 21:58

9-5 osto ja vanhat osat / kyselyä

Viesti Kirjoittaja Toon »

Elikkäs mulla tommonen og9-3 josta on ruoste viemässä voiton ois mitsun td04 mossemiehen putki niin kiinnostaisi tietää että käykö se heittämällä näihin 06- eteenpäin oleviin 95. Ja jos joku voisi vähän kertoa onko aeron ja 2.3T:n tekniikassa muuta eroa kuin turbo kiitos :saab: :saab: Ruotsissa meinasin pyörähtää hakemassa. Jos vielä osaisi joku kertoa tuosta automaatista että kannattaako semmoista hommata tämmöiselle maantieritarille :D
Pakari
"Saabisti"
Viestit: 5648
Liittynyt: La Syys 25, 2010 20:23
Paikkakunta: Nokia

Re: 9-5 osto ja vanhat osat / kyselyä

Viesti Kirjoittaja Pakari »

Ei käy 9-3sen pakoputket mitenkään 9-5:seen, ei edes tekemällä.

Aeron ja 2,3T (220hv) version välillä ei ole muuta eroa kuin softapuolella.

Automaatti on ok jos et halua 420nm enempää vääntöä. Suomeksi sanottuna stage 1 tuottaa jo tuon verran vääntöä. Automaatin tapauksessa kannattaa huolehtia, että lootaöljyt ovat vaihdettu ohjelman mukaisesti 60tkm välein. Jos lootaöljyjen vaihdoista ei ole merkintää/dokumenttiä jättäisin kauppaan.
#4752
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Toon
"Kaasari"
Viestit: 31
Liittynyt: Ma Kesä 13, 2016 21:58

Re: 9-5 osto ja vanhat osat / kyselyä

Viesti Kirjoittaja Toon »

en mä sitä pakoputkea sinne ollut laittamassa :D vaan turboa
Vastaa Viestiin