9-5 osto ja vanhat osat / kyselyä
9-5 osto ja vanhat osat / kyselyä
Elikkäs mulla tommonen og9-3 josta on ruoste viemässä voiton ois mitsun td04 mossemiehen putki niin kiinnostaisi tietää että käykö se heittämällä näihin 06- eteenpäin oleviin 95. Ja jos joku voisi vähän kertoa onko aeron ja 2.3T:n tekniikassa muuta eroa kuin turbo kiitos
Ruotsissa meinasin pyörähtää hakemassa. Jos vielä osaisi joku kertoa tuosta automaatista että kannattaako semmoista hommata tämmöiselle maantieritarille 
Re: 9-5 osto ja vanhat osat / kyselyä
Ei käy 9-3sen pakoputket mitenkään 9-5:seen, ei edes tekemällä.
Aeron ja 2,3T (220hv) version välillä ei ole muuta eroa kuin softapuolella.
Automaatti on ok jos et halua 420nm enempää vääntöä. Suomeksi sanottuna stage 1 tuottaa jo tuon verran vääntöä. Automaatin tapauksessa kannattaa huolehtia, että lootaöljyt ovat vaihdettu ohjelman mukaisesti 60tkm välein. Jos lootaöljyjen vaihdoista ei ole merkintää/dokumenttiä jättäisin kauppaan.
Aeron ja 2,3T (220hv) version välillä ei ole muuta eroa kuin softapuolella.
Automaatti on ok jos et halua 420nm enempää vääntöä. Suomeksi sanottuna stage 1 tuottaa jo tuon verran vääntöä. Automaatin tapauksessa kannattaa huolehtia, että lootaöljyt ovat vaihdettu ohjelman mukaisesti 60tkm välein. Jos lootaöljyjen vaihdoista ei ole merkintää/dokumenttiä jättäisin kauppaan.
#4752, Tech2
9-5 Aero -04 19T#7,Opel Insignia 2,0CDTi
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01,9-3SS 1.8t Vector -03,9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95,NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm
9-5 Aero -04 19T#7,Opel Insignia 2,0CDTi
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01,9-3SS 1.8t Vector -03,9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95,NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm
Re: 9-5 osto ja vanhat osat / kyselyä
en mä sitä pakoputkea sinne ollut laittamassa
vaan turboa