Uusi IMMu sisällä, näyttää suuremmilla ilmamassoilla enemmän oikein. Vanha oli selvästikin väsähtänyt.
Takapöntön lämpösuoja oli ruostunut sen verran pahasti että roikkui enää yhdellä mutterilla kiinni, repäsin pois koko suojan. Tuntuu olevan yleinen ja toimiva käytäntö.
Sytkäkasetti lakkasi antamasta vikakoodeja viiko sitten joten menköön sekin vielä toistaiseksi. Auto sekä motti pelaa siis kaikinpuolin hienosti joten jätin sen välillä rauhaan ja rupesin asentamaan stereoita...
Mankka sai AUXin tällä ohjeella:
http://saabworld.net/showthread.php?t=28000
Joku on siirtänyt hätävilkkunapin omalta paikaltaan TCS-napin alle joten alkuperäisen napin paikalla oli reikä. Kävin hakemassa eräältä Hyvinkääläiseltä saabistilta toisen hätävilkkunapin johon kytkin piuhat mankasta ja näin saan hätävilkkunapilla TELEPHONE-inputin päälle. Pitää joku tarra sihen vielä keksiä, saattaa katsuri kitistä jos kabiinissa on kaksi hätävilkkunappia...
Porasin kolme(!) reikää tuhkakuppiin, itse kuppiin, kupin liukukoteloon ja koko kuppipaketin koteloon. Näin saan AUX-piuhan stögikseen piiloon kun sitä ei käytetä.
Kaiken päälle iski teini-ikä ja heitin loosteriin 25v palvelleen subbarin sekä vähän uudemman vahvistimen.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Jännää oli äänen saaminen takakontin vahvistimeen. Linjatuloa ei voi mankasta sellaisenaan käyttää ja muunninta en jaksanut alkaa väsäämään joten vahvistimesta siis kaiutintasoista ulos. Täällä siihen apuja:
http://saabworld.net/showthread.php?t=32852
Panin surutta poikki etuovien kaiuttimien lähdöt, tein siistit liittimet tilalle ja haaroitin siitä mattojen alta konttiin johdot vahvistimen high-inputtiin. Sama temppu remote-johdolle niin menee kontissakin vahvari päälle samaanaikaan kuin alkuperäinenkin vahvistin.
Semmosta.
Nyt: korealainen...
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT