Takaiskunvaimentimen kannattimen yksi kiinnityskohta on ilmeisesti poikki toiselta puolelta autoa ja rungosta näyttäisi puuttuvan tappi, jossa toi kiinitys olisi tuettuna. Rungossa ei kuitenkaan näy mitään jälkiä siitä, että tappia olisi koskaan ollut. Eikö se pitäisi olla kummallakin puolella autoa samalla tavalla?
Auto on vm 2007, 9-5 sedan.
Vasen puoli:
Oikea puoli:
9-5: Takaiskunvaimentimen kannattimen kiinnitys
9-5: Takaiskunvaimentimen kannattimen kiinnitys
Saab 9-5 Linear Sedan 2.3t, 2007 (Stage-1 BioPower softa)
Saab 9-3 Hatchback 2.3, 1999
Saab 9-3 Hatchback 2.3, 1999
Re: 9-5: Takaiskunvaimentimen kannattimen kiinnitys
Ei tarvitse tappia vaan pitää olla pulteilla kiinni.
Re: 9-5: Takaiskunvaimentimen kannattimen kiinnitys
Ok. Mitenköhän toi kiinnityskohta voi olla eri näköinen? Toisella puolella autoa on eri osa? EPC:ssä oli vain yksi kannatin eli ilmeisesti pitäisi olla samanlainen kummallakin puolella autoa.
Saab 9-5 Linear Sedan 2.3t, 2007 (Stage-1 BioPower softa)
Saab 9-3 Hatchback 2.3, 1999
Saab 9-3 Hatchback 2.3, 1999
Re: 9-5: Takaiskunvaimentimen kannattimen kiinnitys
Mitenköhän se on ees mahdollista ettei toi liitos ole oikeessa kohtaa kiinni? Runko vääntyny? No pitää avata ja tutkia tarkemmin.
Saab 9-5 Linear Sedan 2.3t, 2007 (Stage-1 BioPower softa)
Saab 9-3 Hatchback 2.3, 1999
Saab 9-3 Hatchback 2.3, 1999
Re: 9-5: Takaiskunvaimentimen kannattimen kiinnitys
Sama osa, toisella puolella kiinnitys menee täten peilikuvana. Voithan toki käyttää molemmilta puolilta pultteja auki ja asetella kiinnityksen suurinpiirtein samalle korkeudelle
Käytä muuten auki, putsaa ja voitele tuo takajarru, kun ei pure kuin noin kapealta alueelta
Käytä muuten auki, putsaa ja voitele tuo takajarru, kun ei pure kuin noin kapealta alueelta
OG900S MY91
OG9-5 Aero MY00
NG9-3 Aero MY05
OG9-5 Aero MY00
NG9-3 Aero MY05