Mää hitsailin parista suorakaideprofiilista tuollaisen moottorituen, joka mahdollistaa kiinnityspisteen siirron:
Siihen hommasin Kärkkäisen venetarvikkeista tuollaisen vanttiruuvin, pikkaisen piti jenkaa jatkaa:
Tuollaiset lankunpätkät laittaa vielä etuloksujen kiinnityspisteiden päälle, moottorituen alle, niin sitten on hyvä. Ainakin viirufemmoissa on sopivat pultireiät pitämään lankkuja paikoillaan, M8 sinne sujahtaa pienellä sorminäppäryydellä.
Tuo hammastangon vaihto femmaan on niin isotöinen remppa, että suosittelen pudottamaan apurungon kokonaan. Samalla uudet puslat apurunkoon (itse en ole tykännyt uretaaneista tuossa kohtaa käyttöautossa) ja hammastankoon, jossa uretaanit ovat vaihtoehto numero 1.
Ja kun sen tulipeltiä vasten olevan moottorituen on kerran tapellut irti, niin kannattaa tarkkaan miettiä, että viitsiikö sitä joskus myöhemmin vaihtaa uuteen
Tehostimen putket kannattaa ehdottomasti uusia remontin yhteydessä, niiden vaihtaminen vaatii taas apurungon kanssa temppuilua. Ite en niitä uusinut ja sehän tuli sitten kalliksi myöhemmin
Mulla on joutilaana yhtä paineletkua vajaa alkuperäinen tehostimen putkisarja, ja vaikka tyhmyydestä sakotetaan, niin en tuosta kehtaa mahottomia pyytää
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)