Tuossa se on mitä meinasin: https://www.maptunparts.fi/turbojarjest ... kseen.htmlvesa67 kirjoitti:Mitsulle on saabillakin asennussarja kun vaihdetaan garrett mitsuksi mutta asennuksen voi myös tehdä vanhoilla garretin putkilla hieman vaivaa ja silmiä käyttäen. Oleellisinta on hankkia isokaulaiset prikat mitsun pään 12mm vesibanjoille tai tilata multa soviteprikat joilla asennus on pomminvarmaa. Tajuat kun saat ahtimet eteesi verrattavaksi. Muista varmistaa että löytyy uudet pinnapultit, mutterit ja T25 peltitiiviste sekä öljynpoistojalan tiiviste.
Tarkoitit varmaan näitä: https://www.maptunparts.fi/turbojarjest ... lalle.html Joo olen joskus vaihtanut Garretin tilalle Mitsun, silloin taisi putketkin tulla mutta noilla pelkästään taitaa pärjätä?
Kingkobralla on pikaliitinmallinen liitos vanhan banjoliitoksen sijaa, siihen menee jokin sopiva metallimutkaputki tai muovinen ja sen jatkaa vanhaan katkaistuun huohotinputkeen. Taisin joskus löytää hydrauliikkaliikkeestä sopivan metallikurvin joka meni siihen pikaliitokseen suoraan, niitäkin saattaa olla vielä tallessa
Td04-20t
Re: Td04-20t
Re: Td04-20t
Onko sillä lyhytkaulaisemmalla TD04-15T turbolla ja kingkobralla muuta vaikutusta kuin muutama hevosvoima ylärekisterissä enemmän kuin vanhemmilla vastaavilla malleilla? Onko merkitystä kaasuun vastaamisessa, vaikuttaako siis viiveeseen? Vai onko pelkkä fiilis juttu? Siis näin perus max +/-300hv luokassa?
Olisi kyllä mukava kuulla kokemuksia käyttäjiltä näistä Kiinan turboistakin? Vähän tuntuu että kokemusta ei monella ole niin siirrytään varman päälle merkkiahtimiin?
Olisi kyllä mukava kuulla kokemuksia käyttäjiltä näistä Kiinan turboistakin? Vähän tuntuu että kokemusta ei monella ole niin siirrytään varman päälle merkkiahtimiin?
Re: Td04-20t
Minä tilasin kiina-turbon B308E:n jatkeeksi. Siinä oli akselissa niin iso poikittaisvälys, että kompressorin siipi otti seinään kii. Hauskana yksityiskohtana klappas vain yhteen suuntaan, eli ei edes symmetrisesti.
Rahat tuosta kiinapaskasta sai takaisin, mutta postit joutu maksaan ulkomaille (muistaakseni n. 50 €). Oli ensimmäinen ja viimenen. Halvalla ei saa hyvää. Köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa. Ja muitakin (turvallisempia) säästökohteita on kyllä autossa kuin turbo.
Rahat tuosta kiinapaskasta sai takaisin, mutta postit joutu maksaan ulkomaille (muistaakseni n. 50 €). Oli ensimmäinen ja viimenen. Halvalla ei saa hyvää. Köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa. Ja muitakin (turvallisempia) säästökohteita on kyllä autossa kuin turbo.
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
-
- "Ruisku"
- Viestit: 122
- Liittynyt: Pe Elo 26, 2016 16:21
- Paikkakunta: Valkeakoski
Re: Td04-20t
Itsellä on mambatekin ahdin omas saabbaas ja hyvin pelaa ahdin on td06sl2-gtx3076r ja mambalta saa noita saabii suoraan sopiviakin bolt on kittejä.