Laatikkoöljyjä ei ole kertaakaan lisätty edellisen vaihdon jälkeen, mutta edellisen kerran tarkistin öljyn värin ja tason varmaan silloin jakoketjuremontin yhteydessä, eli kulutusta ei ole aktiivisesti seurattu. Jos punaista öljyä vuotaa, kannattaa tarkistaa heti. Laatikossa on normaali mittatikku siellä konetilan etureunassa. Laatikkoöljyt pitää ensin saada 80 asteiseksi ja mittaus tehdään auto käynnissä sen jälkeen, kun on ensin käytetty vaihdevalitsinta kaikissa asennoissa. Öljyn lämpötila löytyy jostain SIDin syövereistä.
Jos se alkuperäinen vuoto ei ole moottoriöljyä, on tuo I-Vaarin veikkaus todennäköisin. Tehostimen säiliö ja letkut on siellä jakopään puolella. Varsinkin jos se ruikkasi ne tavarat pihalle kylmällä autolla pakkasessa, voisi ohjaustehostin hyvinkin olla syypää.
E: Ohjaustehostimen säiliö on kyllä niin pieni, että ei sieltä paljoa voi vuotaa ennen kuin häviää koko tehostus...