Eli rengas jumppaa tiedossa joskus
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Jk: tai sit mitsun turbo antaa väsymisen merkkejä tulevasta jumpasta
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
ihan ekaks öljyen sekaan normi moottorin pesu/huuhtelu litkut ja sit mäntien päälle yöksi muhimaan naftat tai polttoöljyt ja yhessä oli vain pysynyt litkut männän päällä yön yli.
Täällä sama ongelma tuon vanhemman femman kanssa, ihan siisti motti, mutta savuttaa kylmänä. Kokeilin naftahuuhtelua, ei vaikutusta.TurboTurpa kirjoitti: ↑Ti Maalis 19, 2019 16:00Tekohengitystähän tämä vain on jos oiken ovat kuoleentuneet renkaat, mutta ihmetyttää kun kone oli muuten karstaton ja siisti.
Ei se mitään pienet kirjoitus virheetAmiraali kirjoitti: ↑Pe Maalis 22, 2019 23:27TermostaNyt on alustavasti hiukan omakohtaista kokemusta näistä liuotus hoidoista. Potilas t7 2.0T autom -03. Ajettu n. 250tkm. Turbo rikon ( garrett) seurauksena tielle jättänyt, sammunut vauhdista ( ei tietoa kauanko oli kerennyt päästää öljyä turbon läpi ennen kuin oli sammunut) Havaintoja: moottorista tuli enää
alle Puolilitraa öljyä pois. Välijäähdyttimestä ja sen putkista n. Pari litraa.. Mäntien päällä kussakin sylint. Sentistä kahteen öljyä.. Puristuspaineet ainostaan nelosessa luokkaa 12.bar. Muissa 3- 5 bar. Kansi pois ja huomio jotta öljyä on palannut nyt ja varmasti aiemminkin paljon .. polttoöljyä sylinterit piripintaan ja havainto n. Vrk. Päästä jotta nelosessa missä täydet puristukset Pö- pinta ei ollut laskenut juuri laisinkaan .. Muissa pytyissä nesteen pinnan lasku korreloi suoraan verrannollisesti puristuspaineisiin.. Todennäköisesti kolmen syl. Männänrenk.. On pikeentynyt totaalisen jumiin. Jakoketju virunut myös hurjanäköiseen kuntoon , kulkee tämän vuoksi vinossa. Jakopää ja Syl.kansi aikamoisessa pikeentyneessä karstassa. Pahoittelen kirjoitus virheitä, Karhu iv vauhditti tätä vuodatusta..![]()