Huom. Raha Kuten varmaan kävi ilmi , tämä ei ole minun omistuksessa oleva kulkine. t.A
Männänrenkaiden liotus kokeilu.
Re: Männänrenkaiden liotus kokeilu.
Huom. Raha Kuten varmaan kävi ilmi , tämä ei ole minun omistuksessa oleva kulkine. t.A
Re: Männänrenkaiden liotus kokeilu.
Jep , wössykät minullakin omassa ja niillä menty yli 200 tkm . Joo ei vie öljyä ei
Re: Männänrenkaiden liotus kokeilu.
Olen miettinyt ihan samaa, että ei mitään järkeä varsinkaan työn osalta. Kun tuonkin ajan voisi käyttää vaikka hiihtoladulla...
- TurboTurpa
- "Aero"
- Viestit: 396
- Liittynyt: Ke Huhti 19, 2006 10:27
- Paikkakunta: Halsua
Re: Männänrenkaiden liotus kokeilu.
Hmm missä hinnoissa wössykät pyörii halvimmillaan ja paikka mistä löytyy helpoimmiten, itellä kans käynnyt tämä mielessä jos nyt ihmeitä ei tapahdu tuon savutuksen suhteen, öljyä ei kylläkään vie kuin korkeintaan 1l kymppitonnilla.
Tarkoitus olis kyllä ehkä jossain vaihees nostaa tehoja ja eipä jäis ainakaan männistä kiini, muuten kone on ihan tikissä, tällä hetkellä joku biopower stage 1 aeron 250h vakio koneessa, mitä lie tehot sitten nytte.
Saab 9-5 A 2.3t stw
Re: Männänrenkaiden liotus kokeilu.
Muistaakseni itse maksoin n. 800 e / sarja renkaineen, reilu 5 vuotta sitten . Lisäksi tuli lohkon poraus 1mm ylikokoon n.200 e t.A
Re: Männänrenkaiden liotus kokeilu.
Muistaakseni kaikkiaan meni osiin ja koneistuksiin reilu 3000 e
Re: Männänrenkaiden liotus kokeilu.
Vakiokoneeseen onkin ihan tavattoman fiksua laittaa Wössnerit. Vakiomäntien männänrenkaat maksaa ehkä sen 150? euroa ja se öljynsyönti loppuu niiden vaihdolla. Löpö/lamppuöljy/EGR-puhdistus/mikälie-taika-liemi-liottelulla ne öljyrenkaat voi saada hetkeksi eloon, mutta kun niiden jousivoima on jo mennyttä niin ei se ole oikeasti mikään korjaus. Kohta savuttaa taas.
Jos jotain virityshaihatteluja oikeesti fiilistelee, ni tiputtaa sinne tilalle T5 männät ja kanget. Sit kellari on valmis 400++ tehoille. T5 kansipahvilla nippuun, ni ei tarvi mäntiäkään koneistella.
Jos jotain virityshaihatteluja oikeesti fiilistelee, ni tiputtaa sinne tilalle T5 männät ja kanget. Sit kellari on valmis 400++ tehoille. T5 kansipahvilla nippuun, ni ei tarvi mäntiäkään koneistella.
jeeeeeee!
Re: Männänrenkaiden liotus kokeilu.
Puolituttu osti vakio tekniikalla olevaan 200sx:ään kovinta seosta olevat ja kova-anodisoidut takomännät. Ei ollu tyytyväinen lopputulokseen myi auton uudelle omistajalle joka rupesi virittämään autoa rankemmin. Uusi omistaja oli taas hyvin tyytyväinen rautaan.
T5 männät kuuluu kestävän ihan kovia teholukemia jopa 600+.Itellä tulee tonnarin kylkeen 40superi kiinni ja alakertaan ei puututa.
T5 männät kuuluu kestävän ihan kovia teholukemia jopa 600+.Itellä tulee tonnarin kylkeen 40superi kiinni ja alakertaan ei puututa.
Saab 9000 Aero -96
Saab 9000 Cse -98
Saab 9-5 Aero -00
Volvo 740 2.3i Sedan
Escort mk2 440hv +500nm
Ex:Nissan Skyline R33 700hv
Saab 9000 Cse -98
Saab 9-5 Aero -00
Volvo 740 2.3i Sedan
Escort mk2 440hv +500nm
Ex:Nissan Skyline R33 700hv
Re: Männänrenkaiden liotus kokeilu.
Mitenkäs tuo naftahuuhtelu jos on aloittamassa koneremppaa niin pääseekö helpoimmalla kun käyttää ensin naftat sisässä vähän aikaa ja sitten mosa paloiksi. Vai mosa paloiksi ja karstan jyystö käsin sieltä missä sitä on?
Mihin kaikkialle sitä ylipäänsä kertyy näissä? Tietäisi vähän miten paljon kuluu aikaa yksistään myllyn putsailuun...
Mihin kaikkialle sitä ylipäänsä kertyy näissä? Tietäisi vähän miten paljon kuluu aikaa yksistään myllyn putsailuun...
1999 OG 9-5 2.3t @ RE85
Ongelmia/osatarvetta? 0409302470
Ongelmia/osatarvetta? 0409302470
Re: Männänrenkaiden liotus kokeilu.
Suoraan paloiksi vaan, ei kannata ruveta huuhteluita tekemään.Sitten joko käsin, koneellisesti tai höyrypesulla puhtaaksi.Siellähän sitä karstaa eniten on missä palotapahtuma on,eli männät,kansi,venttiilit jne.
Saab 9000 Aero -96
Saab 9000 Cse -98
Saab 9-5 Aero -00
Volvo 740 2.3i Sedan
Escort mk2 440hv +500nm
Ex:Nissan Skyline R33 700hv
Saab 9000 Cse -98
Saab 9-5 Aero -00
Volvo 740 2.3i Sedan
Escort mk2 440hv +500nm
Ex:Nissan Skyline R33 700hv
-
- "Viggen"
- Viestit: 603
- Liittynyt: Ma Heinä 13, 2015 20:57
- Paikkakunta: Oulu
Re: Männänrenkaiden liotus kokeilu.
Ne männänrenkaat voipi olla yllättävänkin tiukassa urissaan ja urat täten täynnä mähmää. Venttiileissähän sitä kans on. Kansi kannattaa käyttää pajalla ainakin tarkastettavana ellei itsellä ole mahdollisuutta sitä tehdä.Bapsu kirjoitti: ↑To Maalis 28, 2019 21:53Mitenkäs tuo naftahuuhtelu jos on aloittamassa koneremppaa niin pääseekö helpoimmalla kun käyttää ensin naftat sisässä vähän aikaa ja sitten mosa paloiksi. Vai mosa paloiksi ja karstan jyystö käsin sieltä missä sitä on?
Mihin kaikkialle sitä ylipäänsä kertyy näissä? Tietäisi vähän miten paljon kuluu aikaa yksistään myllyn putsailuun...
"Hevoseton" mies on huoleton mies