Käy tyhjäkäyntiä melko normaalisti (vähän kierrokset jää hirttämään hetkeksi) ja kevyessä ajossa toimii myös melko normaalisti, mutta kunnon kaasulla tuo on aivan laiska! Täyskaasulla kiihtyy huonohkosti n.80km/h vauhtiin, mutta siihen loppuu meno. Myös vaihtaminen tapahtuu todella laiskasti/viiveellä. P1300 vikakoodia vilkuttaa.
Vaihdettu:
-uusi orggis sytkäkassu ja NGK tulpat.
-IMM
-turbon mankku (se mistä lähtee 3 keskikokoista letkua)
-pienet huonokuntoiset alipaineletkut vaihdettu
-bypass
Nuo muut osat, paitsi kasetin ja tulpat lainasin hyvin toimivasta 2004 2,3T:stä. MAP anturit ovat erilaiset, joten sitä en saanut vielä vaihdettua.
Voiko kaasuläppäkotelo olla mahdollinen syypää? Entä turbon hukkaportti? ---> Miten sen pystyy toteamaan?
Ilmavuotoja en enää itse löydä! Open sidistä olen joskus lukenut, mutta sellainen ei ole käytössä..
JOS Porin alueella sattuisi olemaan joku harrastaja joka näistä oikeasti tietää ja viitsisi tuota katsoa, niin maksan paljon mieluummin kohtalotoverille kuin Satakunnan Autotalolle (tai mikä Palin nykyään onkaan)

edit. nyt vasta huomasin että noita MAP(??) -antureita on 2kpl (55560162). Toinen imusarjan vasemmalla puolella, toinen bypassin yläpuolella. Mitä nuo oikein ovat ja onko ihan hakuammuntaa noita edes miettiä?