Hyvä idea ja jatketaan suoraan aloittajaa auttamatta ja esittämällä oma kysymys:
Minkä kokosta letkua on tuo turbon bypassilta lähtevä pikkuletku sisämitaltaan, jos alkaisi niitä uusimaan. Tai onko joku mahollisesti laittanut erikokoista letkua ja vaikuttaako mitenkään? Kyseessä -03 femma Aero. Onko käytännössä koko järjestelmän letkut samaa paksuutta?
Hyvä idea ja jatketaan suoraan aloittajaa auttamatta ja esittämällä oma kysymys:
Minkä kokosta letkua on tuo turbon bypassilta lähtevä pikkuletku sisämitaltaan, jos alkaisi niitä uusimaan. Tai onko joku mahollisesti laittanut erikokoista letkua ja vaikuttaako mitenkään? Kyseessä -03 femma Aero. Onko käytännössä koko järjestelmän letkut samaa paksuutta?
Ite ku tuohon 2006 vuosimalliin vaihtelin, niin ostin 4mm sisäreiällä olevaa silikoni letkua ja ainoa mihin oli vähä isoa oli bensapaineen säädin. Mutta pysyy sielläkin kun laitto nippusiteen klemmariksi voisin veikata että saman kokoinen käy myös vanhempaan..
Opel Insignia 1.6T sport sedan my15
Vaikka omaa saabia ei ole, niin rouvalla edelleen tonnari ajossa.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin) exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Nyt on femmassa mielenkiintoinen ominaisuus? Kun laittaa auton ensimmäisen kerran päivässä käymään lähtee myös lämppärin puhallin, mutta jos sammuttaa auton esim. kaupassa käynnin ajaksi ja lähtee taas niin puhallin ei lähde pyörimään vasta kun ajaa jonkin aikaa, joskus lyhempään ja joskus pitempään. Onko puhallin loppumassa vai mikä? Ja sitten toisekseen, mitä acc paneelissa pitää näkyä kun on automaatti päällä? Nyt huomasin ettei lue kuin auto ja lämpötilat, viimeksi kun autolla ajoin näkyi myös puhallusteho ja mihin puhaltaa..
Hiilet joko jumittaa tai loppu puhaltimesta. Aika todennäköisesti.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin) exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Ja sitten toisekseen, mitä acc paneelissa pitää näkyä kun on automaatti päällä? Nyt huomasin ettei lue kuin auto ja lämpötilat, viimeksi kun autolla ajoin näkyi myös puhallusteho ja mihin puhaltaa..
Auto -nappia painamalla saa valittua mitä näytössä näkyy. Vaihtoehtoina on juurikin tuo pelkkä AUTO tai sitten ns. täysi näyttö, josta selviää mitä ACC puuhailee.
Saab 9³ SC 1.9TiDS A -08 | Saab 9⁵ 4D 2.0t -99
Ex - Saab 9⁵ 2.3tA -08 | Saab 9³ 2.3t SE -00 | Saab 9³ 2.2TiD SE -o1 | #6173
Onko uudemissa ysigemmoissa joissa tuo radio ji uudistuu (ainakin 2007 vuosmalli) nii jotain väyläohjauksia kuten vissiin ysikolmosissa on joissain vuosimsllissa ettei radiota pysty vaihtaan?
Vai onko nois uudemmiski että ratio vaan pois ja aftermarket romua rakenteleen tilslle?
Käsittääkseni kaikissa OG-femmoissa soittimen virranotto on väyläohjattu. Käytännössä tuo toimii siten, että alkuperäinen soitin ei tarvitse virta-avainta toimiakseen. Riittääkö siihen pelkästään keskuslukituksen aukaisu, en ole asiaa tutkinut
Aftermarket -soittimen vaihto toki onnistuu, väyläohjaus ei sitä estä.
Lakkas keskuslukko toimimasta. Kummankaan avaimen napeista ei tapahdu mitään. Molempiin vaihdettu patterit vajaa kaks viikkoa sitten. Toimi normaalisti kun lähdin töistä, kotipihassa ei mennyt enään avaimesta lukkoon.
Keskuslukko toimii rauta-avaimella oven lukosta kääntämällä normaalisti ja tsekkasin sulakkeen kojiksrn päädystä sulakerasiasta ja se oli ehjä.
Näemmä kyllä. Aamulla käänsin tuota muovia virtalukon ympärillä niin virtalukko pomppas ylös ja k-lukko alkoi toimimaan. Pitää opetella tuo purku ja käyttää jossain lukkoliikkeessä.