Morjens! Olis tuollainen propleema, joka on tullut
jokin aikaa sitten. Kun kiihdyttäessä reippaasti, niin
on kun rajoittaja pätkisi kiidytystä monta kertaa peräkkäin
kun löysää kaasua pätkiminen loppuu. "Normaalilla" kiihdytyksellä
ei pätki. Ennen vois pultata kunnolla eikä pätkinyt.
Kertokaa te Saabistit missä vika? Auto on 9-5 2.3t 2006 farmari.
Terv Jartsi.
Riirsin ketjun oikealle alueelle ja vikakuvauksen perusteella ehdottaisin sytkäkassua. Kannattanee kuitenkin luetuttaa vikakoodit ennenkuin alkaa osia summamutikassa vaihdella. Tietty helppo kokeilla jos saat jostain lainaan ehjän kasetin. Uutta SEMin valmistamaa orkkista sitten vaan tilalle. Tqrvikkeiata ei sa muuta kun murheita.
Jep. Runsat vuosi sitten tilasin Skruvatista sytkärin olisko nyt sitten pettänyt
Mut tulpat kun katsastin näyttivät kun ohjekirjasta "kauniin ruskeat".
Että voisi olla sittenkin se sytkäri. Onneksi en heittänyt vanhaa pois,kun
tilasin sen uuden kun keltainen moottori valo paloi silloin tällöin
eikä vikaa löytynyt mittarilla.Elikä vanha kasetti takaisin on (alkuperäinen vaikka vanha)
ja sitten hanaa ja katotaan pätkiikö. Kiitti vinkistä.
T:Jartsi
No niin siinä kävi! Vaihdoin sen vanhan alkuperäisen sytkärin takaisin
ja kävin kokeilemassa, pulttasin niin että meinas jalka mennä
konehuoneen puolele eikä pätkinyt ollenkaan että se siitä skruuvatin sytkäristä
runsaat toista vuotta ja n.16000 km kesti
T. Jartsi
Oliko kasetti orkkis,eli SEM merkkinen?Jos ei,niin ei ihme, että hajosi.. Itellä aikoinaan pätkiminen tokeni uusilla tulpilla.. Oliko tuossa muuten takuu 2v vai 1v.
Jep ei ollut SEM joku sakemanni. Oli tilaus lappu vielä tallella
eikä siinä ollut mitää takusta mainintaa: Kai se sit vuosi oli koetin skruuvatin sivuilta löytää
ei löytynyt enää. Ei ihme että hajos kun maksoi 147,00€ postimaksuineen motonet 299,00 € ja mitä
Länsiautossa alkuperäinen maksaa? Toi vanha kestää ostetaan sit alkuperäinen kun toi levii.
T.Jartsi