Sellasta vaivaa, että tyhjäkäynnillä kierrätettäessä kerää mifejä sekä kovemmin kiihdytettäessä. Silloin tällöin kakkosella kiihdytettäessä pienillä kieroksilla alkaa nykimään kunnolla niin että pitää höllätä kaasua. Isommilla vaihteilla toimii hienosti. Nyt huomasin ettei mReq nouse enää yli 900.
IMM vaihdettu noin 2tkm sitten (ei kyllä tainnut olla orkkis). Nyt vaihdettu hiljattain tulpat, DI-kasetti, alipaineletkut ja joitain tiivisteitä/o-renkaita. Kokeilin myös tulppaamalla evapin magneettiventtiilin r-letkusta, muttei ollut vaikutusta. Mitäs tästä kannattaisi seuraavaksi lähteä tutkimaan/vaihtamaan?
Jos IMM ei ole alkuperäinen, niin sen vaihto alkuperäiseen on ensimmäinen asia. Onko DI-kasetti alkuperäinen? Jos ei ole, niin sen vaihto alkuperäiseen on myös listalla. Niistä on hyvä lähteä liikkeelle.
Alipaineletkut kannattaa tutkia. Bypassiltä rintapellin magneettiventtiilille, mankulta imusarjalle ja mankulta kaasuläpälle. Sitten valkoinen takaiskuventtiili kaasuläppäkotelon ja venttiilikopan kannen välissä. On yleensä se muovinen takaisku juuresta poikki ja vuotaa siitä.
Mulla ryki helvetisti kun täyskaasulla kiihdytti. mReq oli sen 1200 mut toteutunut vaan ~800. Olin jo vaihtanut pumpun, tulpat, koittanut 2 kasettia ja 3 immua mut oli molemmat katit aivan tukossa. Tyhjättiin ne niin tuli 100hp/200nm lisää tehoja ja sit antautu vanha garretti Eli helpoimmalla pääset ton testaan ku otat ylemmän lambdan irti reiästään ja meet polkaseen kerran