Eli auto on vm 2006 2,3 T Aero ja toisinaan sytyttää mootorin vikavalon.. Antaa Koodin P106, joka viittaa epänormaaleihin imusarjan painearvoihin.. Eli veteleekö MAP-anturi viimeisiään? Vai voiko johtua jostian muustakin. Auto toimii muuten täysin normaalisti
Toinen kysymys liittyy avaimeen, tai lähinnä sen puuttumiseen.. Eli Auto ostettu käytettynä ja mukana tuli vain yksi avain. Hukkaamisen varalle pitäisi toinen saada. Mistä olisin järkevintä kysellä Turun seudulla, kun kyseessä on periaatteessa lopetettu automerkki
Minä en ole kuullut yhdestäkään hajonneesta MAP-anturista T7-moottoreissa. Joten aivan ensimmäisiksi imuvuotoja tarkastelemaan. Alipaineletkut ja niiden kunto ensimmäiseksi. Bypass venttiililtä lähtee pieni letku kohti rintapeltiä ja kiinnittyy magneettiventtiiliin. Venttiililtä lähtee letku kaasuläpälle ja imusarjaan. Kannattaa vaikka uusia letkut. Kuinka vanha ilmamassamittari on?
Avainta kannattaa kysellä Saab-merkkiliikkeestä. Sieltä saat tilattua uuden valmiiksi uritetun avaimen joka sopii autoosi ja liike pystyy samalla hoitamaan avaimen koodaamisen autoosi. Ilmeisesti Länsiauto ja Delta-auto ovat sielläpäin merkkiedustajia Saabin sivujen mukaan.
Minä en ole kuullut yhdestäkään hajonneesta MAP-anturista T7-moottoreissa. Joten aivan ensimmäisiksi imuvuotoja tarkastelemaan. Alipaineletkut ja niiden kunto ensimmäiseksi. Bypass venttiililtä lähtee pieni letku kohti rintapeltiä ja kiinnittyy magneettiventtiiliin. Venttiililtä lähtee letku kaasuläpälle ja imusarjaan. Kannattaa vaikka uusia letkut. Kuinka vanha ilmamassamittari on?
Komppaan Pakaria - just vaihdoin omastani erittäin hapantuneet by-passin alipaineletkut... Sekä softauksen ohessa ilmitulleen melkein antautuneen ilmamassamittarin - tuo on kuitenkin kohtuuhintainen tällähetkellä.
Avaimesta.
Ebaystä tilasin itselleni jyrsimättömän sirulla. Olikohan 28 usd.
Avainuutari jyrsi parilla kympillä ja koodari koodasi. Koodauskin taisi olla sen kaksi kymppiä. Eli ei tule kovin kalliiksi, jos jaksaa nähdä vähän vaivaa.
Exät: 900 Gli -84 3d, 900 2.1 -92 5d, 900 3d -92, 900 autom 1990, nyxät: pyhäajoihin 9-5 Aero MY02 ja harrastelaitteiden vetämiseen Volle xc90.
Elikka alipaineletkuthan ne siellä syypäinä oli Vaihdoin kaikki mitä löysin ja nyt on vikavalo pysynyt poissa jo 3 päivää Kiitoksia taas neuvoista.. 5 eurolla selvisin remontista uuden Map-anturin sijaan..