Mitä viiru Aerojen hintakehitykselle on tapahtunut?
Mitä viiru Aerojen hintakehitykselle on tapahtunut?
Hintapyynnit nousee nousemistaan. Vuodessa melkein kaksinkertaiseksi noussut pyynnit. Alkaako olemaan jo sen verran harvinaisia?
Re: Mitä viiru Aerojen hintakehitykselle on tapahtunut?
Aero uskovaiset pyytää , mutta muut ei maksa. Sitä niille on tapahtunut. Oikeasti edelleen 5ke saa hyvän viiru Aeron
Viimeksi muokannut Kaide, Ke Maalis 11, 2020 14:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Mitä viiru Aerojen hintakehitykselle on tapahtunut?
Oikeestaan mun arvio on, että liikkeet alko repii sikahintoja jossain vaiheessa, joku laitto ison pyynnin ja muut vertaa siihen. Netin huono puoli
- eegas
- "Hölösuu"
- Viestit: 1114
- Liittynyt: Pe Heinä 21, 2006 13:10
- Paikkakunta: Kauhava / Lapua / Liperi
Re: Mitä viiru Aerojen hintakehitykselle on tapahtunut?
Saa sitä neljälläkin tonnilla katsastamattoman ja korjauskelpoisen Aeron, itse ostin tuollaisen ja tähän mennessä on mennyt osiin n. 1500€, nyt on jo katsastettu ja korjauksiin on kaikki osat ostettu, tarvitsee vaan asennenlla paikoilleen. Kesärenkaat vielä pitää ostaa, sitten kaikki on kunnossa.
SAABeilla ajoa vuodesta -72 alkaen
rapakaari(at)gmail piste com, 0viisi04917511
Saab 9-5 2.3TA Aero sedan -07, Saab 9000i CS 2.0 man -98
MR-Saab 96L -77, Laikka-avo 99 -76, Dacia Logan Van 1.5 dCi -12
Jäsen #6056
rapakaari(at)gmail piste com, 0viisi04917511
Saab 9-5 2.3TA Aero sedan -07, Saab 9000i CS 2.0 man -98
MR-Saab 96L -77, Laikka-avo 99 -76, Dacia Logan Van 1.5 dCi -12
Jäsen #6056
Re: Mitä viiru Aerojen hintakehitykselle on tapahtunut?
Saa toki, noissa vaan ollut jonkun verran ketjun kanssa probleemia niin 300k ajettua ei kiinnosta ostaa, varsinkin kun Ruotsista sais halvalla 200k ajetun. Pitäis lomat anoa noutoa varten vaaneegas kirjoitti: ↑Ke Maalis 11, 2020 16:42Saa sitä neljälläkin tonnilla katsastamattoman ja korjauskelpoisen Aeron, itse ostin tuollaisen ja tähän mennessä on mennyt osiin n. 1500€, nyt on jo katsastettu ja korjauksiin on kaikki osat ostettu, tarvitsee vaan asennenlla paikoilleen. Kesärenkaat vielä pitää ostaa, sitten kaikki on kunnossa.
Re: Mitä viiru Aerojen hintakehitykselle on tapahtunut?
Hirsch Aerot ne vasta kiven alla onkin...
Saab 9-5 Aero Hirsch -06 305hv/400Nm
#5179
#5179
Re: Mitä viiru Aerojen hintakehitykselle on tapahtunut?
^^Yhtä paljo se jakopääremppa maksaa 200 ja 300 tkm ajettuihin Niinku kaikki muuki remontti.
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: Mitä viiru Aerojen hintakehitykselle on tapahtunut?
Ylläri? 200 tonnia ajetulla voi todnäk ajaa huoletta ainakin 50-100k ennen ketjuremppaa, tietenkin kaikki ovat yksilöitä. En ymmärrä, miten tästäkin saa rakettitiedettä.
Re: Mitä viiru Aerojen hintakehitykselle on tapahtunut?
200tkm ajetulla kalleimmat kilsat on vielä edessä kun 300tkm ajetussa ainakin osa vakiopaikoista on todennäköisesti jo rempattu.
Nykyiset: 9000T -87, 900S -91, 9-5 Aero -07
Exät: 9000CS -92, 9000 A50 -97, 900 -88, 900 Talladega -97
#3977
Exät: 9000CS -92, 9000 A50 -97, 900 -88, 900 Talladega -97
#3977
Re: Mitä viiru Aerojen hintakehitykselle on tapahtunut?
^^No viittasin lähinnä siihen, et mun ymmärryksen mukaan T7 on aina samanlainen arpapeli oli mittaris mitä tahansa Toki jos se 200 tkm ajettu on halvempi, niin lähtökohta on hyvä, mut jos molemmat on koriltaan ja sisustaltaan samas kunnos, niin en mä kilsoille itse laskisi euroakaan. Toki henkinen plussa se on, et on "vähän ajettu" auto alla.
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: Mitä viiru Aerojen hintakehitykselle on tapahtunut?
Toi nyt on ihan yleinen harhaluulo, kun katsoo paaliin menevien kilsamääriä. Jos laittaa ~7 tonnia autoon niin haluisin ajaa mielummin 150 tonnia sillä esim. kuin pahimmassa tapauksessa 20 tonnia. Mutta jokainen auto on yksilö, ja muutenkin Saabin tyyppiviat tulee juuri 200 pintaan, joten en ymmärrä logiikkaa, että 300k olisi paremmin huollettu.
Re: Mitä viiru Aerojen hintakehitykselle on tapahtunut?
Jos joku on keksinyt ikiliikkujan, niin ostan mielelläni sellaisen.JP_Vette kirjoitti: ↑Ke Maalis 11, 2020 19:19^^No viittasin lähinnä siihen, et mun ymmärryksen mukaan T7 on aina samanlainen arpapeli oli mittaris mitä tahansa Toki jos se 200 tkm ajettu on halvempi, niin lähtökohta on hyvä, mut jos molemmat on koriltaan ja sisustaltaan samas kunnos, niin en mä kilsoille itse laskisi euroakaan. Toki henkinen plussa se on, et on "vähän ajettu" auto alla.
Re: Mitä viiru Aerojen hintakehitykselle on tapahtunut?
Ei tässä kukaan ikiliikkujaa hae eikä halua ohjata ketään ostamaan 300 tkm ajettua autoa. En tunne sinua, mutta yritin nyt vain kertoa sen karun totuuden tiettyyn genreen kuuluvista Saabeista. Se on se taivaanrannan maalaaminen aina ihanaa, mutta moni silti kokee karun totuuden noiden vehkeiden kanssa, etenkin jos olettaa, että toisella ajaisi vähemmällä remontilla kuin toisella. Omakohtainen kokemus on 200 tkm tuupattuun ruoskaan tehdasuusi moottori kun odotin kans, että arpa ei osuisi kohdalle.
Mutta jos nyt pahoitin jonkun mielen, niin anteeksi. En halua vaikuttaa kenenkään auto-ostoksiin enkä -haaveisiin, mutta kerroin nyt vain, että se musta pekka on aika monella jäänyt käteen. Toivotan kuitenkin onnea autokaupoille. Voi sieltä osua se helmikin kohdalle, jolla ajetaan huolettomia kilometrejä vuosikausia.
Mutta jos nyt pahoitin jonkun mielen, niin anteeksi. En halua vaikuttaa kenenkään auto-ostoksiin enkä -haaveisiin, mutta kerroin nyt vain, että se musta pekka on aika monella jäänyt käteen. Toivotan kuitenkin onnea autokaupoille. Voi sieltä osua se helmikin kohdalle, jolla ajetaan huolettomia kilometrejä vuosikausia.
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: Mitä viiru Aerojen hintakehitykselle on tapahtunut?
Tyyppiviat tulee 200tkm pintaan niin ne on korjattu 300k ajetussa. Omassa femmassa on nyt 260tkm mittarissa ja tonneja on mennyt paljon viimeisten 50tkm aikana.
Nykyiset: 9000T -87, 900S -91, 9-5 Aero -07
Exät: 9000CS -92, 9000 A50 -97, 900 -88, 900 Talladega -97
#3977
Exät: 9000CS -92, 9000 A50 -97, 900 -88, 900 Talladega -97
#3977
Re: Mitä viiru Aerojen hintakehitykselle on tapahtunut?
Mun yksikään Saabin tekninen vika ei ole maksanut 200€ enempää, mutta olenkin ostanut vain alle 200 tonnia ajettuja, joihin tulee kaikki kalliit rempat.