Erot
Re: Erot
Aikapaljon löytyy vinkkejä virityksiin haulla ja lukemalla vanhoja kirjoituksia. Projekteissa hemmot on kanssa jakaneet osaamistaan vaihtelevasti. Virityksestä lähtökohtaisesti kannattaa määrittää, millä teholukemalla ja budjetilla olet liikkeellä. Nää Saabit mielestäni liikkuu jo tuossa Aeron teholuokassa varsin ripeästi. Suosittelen laittamaan koneen ehjäksi, eli ihan vaan uudet männänrenkaat, laakerit ja jakopää. Uusi Ilmamassamittari kannattaa laittaa. Ahtimeksi se Aeron vakio, tankkiin vaikka Walbro GSS341 ja ecuun stage 1 biopower - softa. Tuollaisella setillä ajaa näkymättömiin varsin edullisesti. Jos on ylimääräistä rahaa, uusii jouset ja iskarit, uusii jarrut ja laittaa ruostumattoman pakoputken.
Ei se kone tietääkseni merkittävästi eroa. Vasta Vm2003 muuttui huohotin järjestelmä täysin erilaiseen. Koneidesi välillä voi olla eroa huohottimissa, jos toiseen on esim. jäänyt tekemättä päivitys ja toiseen se on tehty.
Ei se kone tietääkseni merkittävästi eroa. Vasta Vm2003 muuttui huohotin järjestelmä täysin erilaiseen. Koneidesi välillä voi olla eroa huohottimissa, jos toiseen on esim. jäänyt tekemättä päivitys ja toiseen se on tehty.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01