Rutina apumiehen puolella etupäässä
-
- Matalapaineturbo
- Viestit: 164
- Liittynyt: Pe Maalis 31, 2006 21:01
- Paikkakunta: Helsinki
Rutina apumiehen puolella etupäässä
Apumiehen puolella etupöyrän kohdalla rutisee, kun lähtee liikkeelle, mikähän sellä voisi olla vikana? Lueskelin vastaavia ketjuja, niin iskarin yläpään laakeri oli ykköskohde, minulla vaihdettiin iskarit ja laakeri n. 2 vuotta sitten, voikohan se mennä rikki noin nopeasti? Ajelin autolla kiekkoa, niin ei pitäisi olla murrosnivelen napsutusta, sitten vielä koiranluut vaihdettiin iskarin vaihdon yhteydessä. Voisiko olla alapallonivelestä tuleva rutina, tai niiden isojen puslien rutina? Toisaalta tuntuu, että esiintyy erityisesti silloin, jos kaartaa vasemmalla.
Miksu,
Saab 9-5 2.3 t Vector Griffin Wagon -10
Saab 9-5 2.3 t Vector Wagon -03
Saab 9-3 2.0 t Aero -01
Saab 9-5 2.3 t Vector Griffin Wagon -10
Saab 9-5 2.3 t Vector Wagon -03
Saab 9-3 2.0 t Aero -01
Re: Rutina apumiehen puolella etupäässä
Navan kiinnitys löysällä?
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01
Re: Rutina apumiehen puolella etupäässä
Jousen ja iskarin alapään välistä puuttuu sinkkilevy?
1999 OG 9-5 2.3t @ RE85
Ongelmia/osatarvetta? 0409302470
Ongelmia/osatarvetta? 0409302470
Re: Rutina apumiehen puolella etupäässä
Ei se ajasta hajoa vaan väärään väliin päässeestä liasta. Kilsat kertoo enempi kuin vuodet, muttei nekään mitään yksiselitteistä lukua anna. Lisäksi tarvikkeiden laatuvaihtelu voi olla isoakin.laakkonen13 kirjoitti: ↑La Elo 22, 2020 18:08minulla vaihdettiin iskarit ja laakeri n. 2 vuotta sitten, voikohan se mennä rikki noin nopeasti?
Summa summarum: lähtötiedoilla laakerin hajoamista ei voi ainakaan poissulkea.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla