9-5 cobra
Re: 9-5 cobra
Kyseessä on kuitenkin osa joka ei todellakaan kulu käytössä niin jostakin purkufemmasta löytynee kivasti. Se mitä joku Saabisti (tm) saa päähänsä moisestä pyytää niin onkin eri tarina , ohan se sentään Aero Approved osa
Re: 9-5 cobra
Juurikin näin.. monesti tuntuu olevan käytetyissä osissa tunnetta mukana niin että hinnat kovempia kuin uusilla
Re: 9-5 cobra
Kysynnän ja tarjonnan laki määrää hinnat. Jos uusia ei saa, niin jos sellaisen haluaa niin joutuu maksamaan tai pärjäämään vanhalla. Yksinkertaista.
#4752
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Re: 9-5 cobra
Mites tuollainen kuningasmalli eroaa tavallisesta ja onko kunkku ollut jossain versiossa vakiona?
Jäsen #720 6 * turbo, 1 * Aero
Re: 9-5 cobra
Se on suurempi poikkipinta-alaltaan ja virtausteknisesti aiempia versioita selvästi parempi. Mutta täysin tarpeeton alle 300hv sovelluksissa. Hyöty tulee esiin vasta, kun menään vakiokokoisista ahtimista suurempiin kokoluokkiin.
King kobra on ollut ainakin MY06 Aeroista eteenpäin.
King kobra on ollut ainakin MY06 Aeroista eteenpäin.
#4752
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Re: 9-5 cobra
Eikös tuota kuningas cobraa tarvita, kun vaihdetaan esim. 2.3t:n Garretti Mitsun turboon (se ns. lyhytkaulainen)...
9-5 2.3t WVA vm.-08 ex. 9k 2.0-16 CDTA vm.-89 - Saabisti since -86
Re: 9-5 cobra
Ei välttämättä, mutta vaatii askartelua yläkiinnikkeen kanssa, jos pitkäkaulaisen kärsän asentaa.
2009 9-5 Griffin biopower JC Stage 1 Tämmöinen tummanharmaa
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
Re: 9-5 cobra
Pakarin kanssa samaa mieltä.
Multa voi poistaa aeron cobran kunhan saan autoon laitettua siihen kuuluvan Hirsch cobran.
Multa voi poistaa aeron cobran kunhan saan autoon laitettua siihen kuuluvan Hirsch cobran.
900 T8 Special
Re: 9-5 cobra
Miten Hirsch-cobra eroaa aeron cobrasta ja onko sillä oikeasti merkitystä?
Re: 9-5 cobra
EBR garage
Saab 9-5T 280hv, 2xJaguar X300, -71 el camino 454 SS, -64 valiant 440cid
-65 valiant 408cid, -90 skoda 120L 406 cid, -75 datsun 160J sss
Saab 9-5T 280hv, 2xJaguar X300, -71 el camino 454 SS, -64 valiant 440cid
-65 valiant 408cid, -90 skoda 120L 406 cid, -75 datsun 160J sss
Re: 9-5 cobra
Jos jotakuta kiinnostaa, niin meriporista löytyisi kuvan kaltainen rosterinen käyttämätön cobra, ei näköjään speedparts enää sitä myy...
Hän lähestyköön yyveellä jota kiinnostaa ettei sotketa topiccia..
Hän lähestyköön yyveellä jota kiinnostaa ettei sotketa topiccia..
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo
045-6302071
jäsenyys hankittu
045-6302071
jäsenyys hankittu
Re: 9-5 cobra
Itsellä ei kokemusta kun on riittänyt ihan perinteinen, enempi toi putkisto on se pullon kaula., mitsuja on sekä pitkä että lyhytkaulaisia itse garretin vaihdoin pitkäkaulaseen.mitsuun Öljyputket uudet mutta ne ei ollut kalliit.
On ollut ajatuksia vaihtaa tuo ahdin johonkin muuhun
On ollut ajatuksia vaihtaa tuo ahdin johonkin muuhun
EBR garage
Saab 9-5T 280hv, 2xJaguar X300, -71 el camino 454 SS, -64 valiant 440cid
-65 valiant 408cid, -90 skoda 120L 406 cid, -75 datsun 160J sss
Saab 9-5T 280hv, 2xJaguar X300, -71 el camino 454 SS, -64 valiant 440cid
-65 valiant 408cid, -90 skoda 120L 406 cid, -75 datsun 160J sss
Re: 9-5 cobra
En nyt sanoisi noin, vaikka sivuvinkkelistä katsoen siltä saattaakin näyttää. Kun katsoo sitä kriittistä alamutkaa toiselta kantilta, niin king kobra näyttääkin aika hyvältä, aftermarket kobraankin verrattuna:
Ylhäällä siis normi uudempi kobra (ei se pienin -98-2000? lpt), keskellä kingi ja alinna joku Speedparts/Maptun yms.
Edit: Ja muistutuksena, king kobra sopii paikoilleen vain lyhytkaulaisen Aeron Mitsun kanssa. Tai sitten lyhyemmäksi sorvatun pitkäkaulaisen kanssa, muistaakseni sellainenkin projekti foorumilla aikoinaan oli.
2009 9-5 Griffin biopower JC Stage 1 Tämmöinen tummanharmaa
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen