Koitin etsiä täältä ketjuja aiheesta mutta moni ketju oli rikki ja hajanaista tietoa sielä täälä.
Eli kaikkihan sinne koneen sisälle pitää vaihtaa, mutta mitä tarkalleen ja mistä metsästää? Laatikko pitäis huoltaa, mutta kestääkö vakiolaatikko noita lukemia? Mikä turbo? Sytkäkasetti? Onko T5 ysitonnarin kone ja T7 9-5? Tekeekö noilla valmispaketeilla (stage 1,2,3,4 yms) mitään vai onko parempi ostaa palikka kerrallaan eri paikoista? Koska deadline on "kunhan nyt ennekuin kuolen vanhuuteen", niin budjetti on irrelevantti, mutta en halua siitä niin rajoilla olevaa jotta on suuri riski sen rikkoutua.
Mitäs katsastusSetä tuumaa tälläisistä muutoksista? Vaihtoon nyt menee turbo, välijäähy ym koneeseen liittyvä, alustasarja, korisarjankin voisi etsiä/tehdä.
Vaikka peukaloni ei ole keskellä kämmentä niin kokemus saabin virityksestä rajoittuu Vndynon etanolisoftaan että sallikaa itsestäänselvyyksien kysely
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Ja vielä että onko Seinäjoella tai lähistöllä vastaavaa autoa että voisi päästä katsomaan?