https://aijaa.com/FCkCXd https://aijaa.com/hUiXFc
Eipä ollutkaan niin helppoa, tikku oli täydellinen vm.-02 Saab 9-5, velipojalta saatu lahjoituksena. Omassa AEROssani (-07) ei ollut tikkua ollenkaan, oli vaan tulppa kierteillä, kuvista näkee muutostyylin. Seuraava öljynvaihto vähän helpompaa
SAABeilla ajoa vuodesta -72 alkaen
rapakaari(at)gmail piste com, 0viisi04917511
Saab 9-5 2.3TA Aero sedan -07, Saab 9000i CS 2.0 man -98
MR-Saab 96L -77, Laikka-avo 99 -76, Dacia Logan Van 1.5 dCi -12
Jäsen #6056
Hydraulinippa siinä on, porattiin vaan 13mm poralla reikä isommaksi, asennuksessa laitettiin Sika lasiliimalla tiiviiksi, öljynkestävällä kumiputkella vaan klemmareilla kiinni, tuon putken sisähalkaisija on 16mm. Katkaistiin alkuperäisestä n. 5cm pois, että saatiin oikea mitta siihen.
SAABeilla ajoa vuodesta -72 alkaen
rapakaari(at)gmail piste com, 0viisi04917511
Saab 9-5 2.3TA Aero sedan -07, Saab 9000i CS 2.0 man -98
MR-Saab 96L -77, Laikka-avo 99 -76, Dacia Logan Van 1.5 dCi -12
Jäsen #6056
Muistatko mikä kierre tuossa hydrauliikkanipassa on joka tulee öjypropun tilalle? Sama projekti olisi menossa itsellä ja nippaa pitäisi lähteä metsästämään.
9-5 2.3t Biopower A -08
Ex: 9-5 Aero Wagon A -05
Ex: 900 SE 2.0T -95 Maptun stage 6
Muistatko mikä kierre tuossa hydrauliikkanipassa on joka tulee öjypropun tilalle? Sama projekti olisi menossa itsellä ja nippaa pitäisi lähteä metsästämään.
Romuloorasta tuon löysin, en mittaillut sen kummemmin, voi olla vaikka putkikierre, ulkohalkaisija muistaakseni oli 17mm.
SAABeilla ajoa vuodesta -72 alkaen
rapakaari(at)gmail piste com, 0viisi04917511
Saab 9-5 2.3TA Aero sedan -07, Saab 9000i CS 2.0 man -98
MR-Saab 96L -77, Laikka-avo 99 -76, Dacia Logan Van 1.5 dCi -12
Jäsen #6056