Peruutusvaihteen kolahdus

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10500
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Re: Peruutusvaihteen kolahdus

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

Aiempi femma vaati pikkusen auton liikettä, että sai pakin silmään. Ykkösellä nytkäytti eteenpäin tai vauhdissa pakille, jos oli juuri vaihtamassa suuntaa. Vapaalta kytkin pohjaan ja suoraan pakille oli ihan turha luulo.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 3.0t
"Aero"
Viestit: 499
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 07:42
Paikkakunta: Joensuu

Re: Peruutusvaihteen kolahdus

Viesti Kirjoittaja 9-5 3.0t »

Hämmennän soppaa osaltani.

Omassa ex-Aerossa, nykyisessä poikani kulkineessa, pakin nihkeä kytkeytyminen ja rusahtelut loppuivat kytkinrempan yhteydessä - nyt sujahtaa pakki päälle helposti ja äänettömästi.
Volvo XC60 T8 AWD Long Range Plus Dark -24
Oldsmobile 442 W-30 -71 (Aut)
Saab 9-5 3.0T V6 SE wagon -00, stegX/DionHPT&Suorsa (Aut)
Ex: 9-5 2.3T Aero wagon -09, Bp/jcarlson (Man)
Ex: Volvo S60 T8 TwE R-Design Polestar -21
Vastaa Viestiin