Jep, 10 000 kilsaa on noille sopiva vaihtoväli.
Pari sarjaa on ollut, että ~12 000 kilsan jälkeen ovat kerryttäneet nakuja sid-infoon. Tosin tuossa meidän viiruAerossa on aika tappiin optimoitu softa rautamuutoksiin verrattuna.
Tuli sitten mieleen kun tuossa V6:ssa ohjekirjassa suositellaan tulpiksi NGK BKR7ES-11 ja Motonetista löytyy NGK BKR7ESC-11, niin ilmeisesti käy, lienee vastaava ?
TERO
Tero Wiheriäkoski / Kotka (SCF #1135)
Saab 9-5 SE Wagon 3.0t A -2000 (harraste, ei ajossa, myynnissä) http://saab.jthima.com
Varmaa tietoa saat kun katsot mikä liitin on antenninjohdon päässä ja mikä liitin on kiina(paska)radiossa, siitä pystyy päättelemään.
Sitten taikalaatikko auki ja eikun netin ihmeelliseen maailmaan. Helppoa.
Saab OG9-5 AERO -00 harraste auto
Volvo V90 -17 käyttis
Mulla on toi "ISO"-mallinen antenniliitin saabissa mutta en voi varmaksi sanoa onko se alkuperäinen, mitään ulkopuolista piiskaa tms ei kyllä ole. Ja kiinasoittimessa wanha DIN-liitin.
Femmasta löytyy din tai fakra jos ei ole ranetettu. Ja jos ranetettu niin ihan mitä vain.
Alkupään femmoissa tuo din ja taitaa tulla fakra antenniliitin gm konsernimankan myötä eli 06 ->.
Irroita soitin ja katso mitä sieltä löytyy niin ei tarvitse arvailla.