Mistähän mahtaa omalla kolkilla kiikastaa, aiemmin käyty techillä lukemassa koodit ja resetoitu läppä. Samoja oireita ilmaantunut taas ja limppu päällä. Johtuuko limppu läpän asentotunnistimesta vai mistä
Meillä toi meni limp modeen kun kaasuläppäkotelon sisällä menevistä johdoista oli kuoriutunut eristeet ja ne otti yhteen. Johdot vaihtamalla ollut siitä asti soiva peli taas, mutta siinä oli tietysti näpräämistä. Tää on ilmeisesti melko yleinen vaiva, esim. täällä on vastaavasta ongelmasta kuvia: https://www.saablink.net/threads/t7-9-5 ... ms.102873/
Kiitoksia vastauksesta, pitää tässä lähipäivinä tutkailla onko tuo onkelma kyseessä. Kärsii tolla limp homella ajella vaikka kierrokset startatessa alhaset, eikä vakkaria ole
Viimeksi muokannut elRiku00, La Heinä 23, 2022 12:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Suosittelisin kyllä ottamaan sen metalliosan pois tieltä varsinkin jos ensimmäistä kertaa on hommaa tekemässä
Silloin kun mulla meni usein limp homeen, niin jätin tuon "metallikotelon" suosista kotiin. Mukana oli sitten vain 13 mm lenkki, millä sai otettu akun navan irti resetointia varten. Muuten riitti kaasuläppäsysteemien kääntäminen.
Mistähän mahtaa omalla kolkilla kiikastaa, aiemmin käyty techillä lukemassa koodit ja resetoitu läppä. Samoja oireita ilmaantunut taas ja limppu päällä. Johtuuko limppu läpän asentotunnistimesta vai mistä
Meillä toi meni limp modeen kun kaasuläppäkotelon sisällä menevistä johdoista oli kuoriutunut eristeet ja ne otti yhteen. Johdot vaihtamalla ollut siitä asti soiva peli taas, mutta siinä oli tietysti näpräämistä. Tää on ilmeisesti melko yleinen vaiva, esim. täällä on vastaavasta ongelmasta kuvia: https://www.saablink.net/threads/t7-9-5 ... ms.102873/
Tilasin uuden asennon tunnistimen (jos sillä korjautuisi) ja ensi viikonloppuna ihmettelemään mistä kiikastaa. Onko tosiaan, että kaasuläppäkoteloa ei saa purettua ilman, että se menee pimpin päreiksi?