Lamb 2500 TKlla, E85 850
Re: Lamb 2500 TKlla, E85 850
Silkasta uteliaisuudesta ja valitettavasti apua antamatta, onko tää semmonen hieno kaksvärinen KRH-kilpinen kulkine?
Aerosta, jossa on MAF painepuolella tuli meinaan mieleen tämä: viewtopic.php?f=29&t=192470&start=135
Aerosta, jossa on MAF painepuolella tuli meinaan mieleen tämä: viewtopic.php?f=29&t=192470&start=135
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: Lamb 2500 TKlla, E85 850
Ei ole krh alkuinen rekkariaero kirjoitti: ↑Su Loka 09, 2022 19:40Silkasta uteliaisuudesta ja valitettavasti apua antamatta, onko tää semmonen hieno kaksvärinen KRH-kilpinen kulkine?
Aerosta, jossa on MAF painepuolella tuli meinaan mieleen tämä: viewtopic.php?f=29&t=192470&start=135
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Re: Lamb 2500 TKlla, E85 850
Pitää ilmeisesti kaivaa ecun liitin taas kätösiin kun bdmllä piti pelastaa ecu huonon pbus flashauksen takiaaero kirjoitti: ↑Su Loka 09, 2022 19:40Silkasta uteliaisuudesta ja valitettavasti apua antamatta, onko tää semmonen hieno kaksvärinen KRH-kilpinen kulkine?
Aerosta, jossa on MAF painepuolella tuli meinaan mieleen tämä: viewtopic.php?f=29&t=192470&start=135
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Re: Lamb 2500 TKlla, E85 850
mAir ja mreq keskinäinen vertaus ei kerro mitään ilmamassamittarin kunnosta tai mittauskyvystä. Vertaus pitää tehdä mAir vs. pinl, eli toteutunut ilmamassa suhteessa imusarjan paineeseen.
#4752
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Re: Lamb 2500 TKlla, E85 850
Ookei, mitä lukuja siinä pitäis olla pinl vs mair?Pakari kirjoitti: ↑Ma Loka 10, 2022 15:41mAir ja mreq keskinäinen vertaus ei kerro mitään ilmamassamittarin kunnosta tai mittauskyvystä. Vertaus pitää tehdä mAir vs. pinl, eli toteutunut ilmamassa suhteessa imusarjan paineeseen.
Re: Lamb 2500 TKlla, E85 850
Tyhjäkäynnillä kone kylmänä (40c), mair seilaa 140-150Pakari kirjoitti: ↑Ma Loka 10, 2022 15:41mAir ja mreq keskinäinen vertaus ei kerro mitään ilmamassamittarin kunnosta tai mittauskyvystä. Vertaus pitää tehdä mAir vs. pinl, eli toteutunut ilmamassa suhteessa imusarjan paineeseen.
PinL 420-421
Re: Lamb 2500 TKlla, E85 850
Noin 2000rpm paikallaan, mair 130, PinL 300Suaabisti kirjoitti: ↑Ti Loka 11, 2022 09:28Tyhjäkäynnillä kone kylmänä (40c), mair seilaa 140-150
PinL 420-421
Re: Lamb 2500 TKlla, E85 850
Fcod 771 tuli, joka on vissiinkin 3 pytyn sytkähäiriötä, oisko tämä nyt sitten syy? Mitään vuotoja en ole saanut selville. Kierroksilla häviää miss, tyhjäkäynnillä niitä tulee, sekä tuo lambdaarvo silloin pompahtaa tonne ylös.
Uus DI kasetti ja tulppia?
Uus DI kasetti ja tulppia?
Re: Lamb 2500 TKlla, E85 850
Puristuspaineiden mittaus. Imuvena antautunut?
# 1869
9-5 1,9 TiD A Sedan Vector -09 (KA)
900i A Sedan -87 (MR)
9-3 1,8 t Linear Turbo Pilot SportCombi A
9-5 1,9 TiD A Sedan Vector -09 (KA)
900i A Sedan -87 (MR)
9-3 1,8 t Linear Turbo Pilot SportCombi A
Re: Lamb 2500 TKlla, E85 850
Äääh, voihan ne mitata, mutta en vaan saa päähäni et miten se ei vaikuta kierroksilla sitten
Oli yks purkuaero joka mulla oli niin siinä oli jompikumpi vena 4 pytystä menny ja oli kyllä sen näköinen ja kuuloinen käynti sekä savutus