Autoni on 9-5 2.3 2005 automaatti jossa on etanoli softa joka toimii ihan ok. Kysäisen kuitenkin sellaista että olis mahdollista kokeilla 9-5 2.3 -08 manuaali Ruotsissa tehtaan ohjelmoitua etanoli Ecua.. Onko mahdollista mitenkään. Tiedän että automaatilla vähennetään tehoja pienillä vaihteilla mutta onko ohjelma muutenkaan toimiva mun autossa. Siis onko jotain täppä ruutuun tyyliin vai onko koko ohjelma niin erinlainen ettei muuta mahdollisuutta kuin löytää vastaava automaatilla oleva ohjelma. Varmaan pitää pitää naittaa autoon. Sen ymmärrän mutta mitä vaaditaan vai unohdanko koko kokeilun. Se on tämä uteliaisuus joka ajaa kaikkia kokeilemaan
-Arska-
Ecun ohjelma
Re: Ecun ohjelma
Ei tuossa oikein mitään järkeä ole. Naittaminen maksaa kuitenkin jotain.
Vaimo hommasi tuon -09 2,3t A Griffinin, niin ajeltiin tehtaan Biopower -softalla jokunen kuukausi etanolilla, mutta kun SID-info puuttui, niin pakko oli hommata JC:n Stage 1 -softa.
Toimii just samoin, kun tehtaan vakiosoftakin, eli jollain pakkaskelin lämpötiloilla kone röpöttää huolella, kun vaihteen laittaa R tai D -asentoon. Tätä tapahtuu esim. lyhyehkössä lokilämmittimen käytössä.
-06 manuaali-Aerossa JC:n Stage 3 Biopower -softa toimii kuin unelma, kytkin ylös ja menoksi, oli sitten jäähdytysnesteen lämpötila mitä vain.
Tuossa on vakiosuuttimet, mutta polttoaineen painetta on nostettu regulaattorilla 3 bar => 4 bar.
EDIT: Kirjoittelin tätä viestiä niin monessa pätkässä, että hukkasin jossain vaiheessa koko viestin opetuksen
Noh, sanotaan nyt tähän lopuksi sitten, että femman tehtaan Biopower -softa ei tee autosta parempaa.
Vaimo hommasi tuon -09 2,3t A Griffinin, niin ajeltiin tehtaan Biopower -softalla jokunen kuukausi etanolilla, mutta kun SID-info puuttui, niin pakko oli hommata JC:n Stage 1 -softa.
Toimii just samoin, kun tehtaan vakiosoftakin, eli jollain pakkaskelin lämpötiloilla kone röpöttää huolella, kun vaihteen laittaa R tai D -asentoon. Tätä tapahtuu esim. lyhyehkössä lokilämmittimen käytössä.
-06 manuaali-Aerossa JC:n Stage 3 Biopower -softa toimii kuin unelma, kytkin ylös ja menoksi, oli sitten jäähdytysnesteen lämpötila mitä vain.
Tuossa on vakiosuuttimet, mutta polttoaineen painetta on nostettu regulaattorilla 3 bar => 4 bar.
EDIT: Kirjoittelin tätä viestiä niin monessa pätkässä, että hukkasin jossain vaiheessa koko viestin opetuksen
Noh, sanotaan nyt tähän lopuksi sitten, että femman tehtaan Biopower -softa ei tee autosta parempaa.
2009 9-5 Griffin biopower JC Stage 1 Tämmöinen tummanharmaa
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
Re: Ecun ohjelma
Molemmat kartat siellä softassa on, sekä manuali että automattiaskille. Ettäs huolletta voi boxin vaihtaa ja tech2:lla naittaa autoon.
Mutta melko turhaa on boxin vaihto. Sama asia jos t7-suitella vaihtaa softan alkuperäiseen boksiin. Ja alkuperäiset softat löytyy valmiiksi t7-suitesta..
Mutta melko turhaa on boxin vaihto. Sama asia jos t7-suitella vaihtaa softan alkuperäiseen boksiin. Ja alkuperäiset softat löytyy valmiiksi t7-suitesta..
Saab og 900 -80 -82 -90
Saab 9000 cse -93
Saab 9000 cse lpt 2.0 1996
Saab 9-5 2,3 lpt -98 (St1-mackan biopower)
Saab 9-5 2,3 Vector -04 (St1-mackan biopower) Käyttis
Saab 9-5 Aero 2005 Hirshin 280 hp softalla
Saab 9000 cse -93
Saab 9000 cse lpt 2.0 1996
Saab 9-5 2,3 lpt -98 (St1-mackan biopower)
Saab 9-5 2,3 Vector -04 (St1-mackan biopower) Käyttis
Saab 9-5 Aero 2005 Hirshin 280 hp softalla