![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Tuossa tullut ajeltua jo jokunen tankillinen etanolilla ja syksyllä oli tuommoinen kuopio-vihti tampere-kuopio reissu niin tampere- kuopio välillä syttyi öljynpainevalo siitä sitten heti huoltoasemanpihaan kurvasin ja kuulostelemaan niin venttiilit rallatti öljynpuutteesta ku joku ikuvanha dieseli no kone sammuksiin ja ihmettelemään et mitäs ny sihti todennäköisesti tukossa, perkule kotiinkin matkaa vielä yli 200km.
Ei mitään juotiin kahvit siinä ja starttasin saabin, kaikki kuulosti olevan kunnossa ja paineet ok(onneksi on ö-painemittari)...no matka jatkuu ja seurailin paineita kun paineet putosi ennen ö-paine valon syttymistä niin auto pysäkille tupakkitauko ja taas tienpäälle.
Tällä tavalla päästiin ehjänä kotio.
No minun diaknoosi oli että paskat lähti liikenteeseen tuolla eteläsuomen 120 vauhdissa motarilla ja jos en olisi tehnyt saappiini RVS-käsittelyä niin kone olis ollut paskana ja matka loppunut siihen.
Reissun jälkeen putsasin öljypohjan ja olihan siellä sitä saissia.
Voin sanoa ettei ole tuo RVS huuhaata, femman kone käy tasaisesti eikä kuulu ylimääräisiä ääniä.
Nyt olisi tarkoitus vaihtaa kampiakselin tunnistin kun vähän oireilee siihen malliin.
Että tämmöistä
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)