Hei!
Saab 9-5 stw 2003 2.3 turbo. Manuaali. 375 tkm mittarissa. Eli jyristää 4 ja 5 vaihteella jo kevyesti kun veto päällä. Sellasta värinää. Tuntuu penkissä. Muilla vaihteilla ei. Ajaa vaikka cruise päällä 80 nopeudella ja kun mäkiosuus alkaa niin aikamoinen jyrinä tulee esille. Ääntä ja jyrinää Mieluusti sitten vaihtaa neloselle. Menee sillä sitten paremmin. Mitä ehdotuksia viaksi?
Jyristää 4 ja 5 vaihteella
Re: Jyristää 4 ja 5 vaihteella
No minä arvailen, kun on näin hiljaista
Oma veikkaukseni on väljistyneet apurungon puslat, yleensä takimmaiset hajoaa ekaksi. Perustelu:
Meidän viiruAero alkoi jyristelemään samaan tapaan, kun muun remontin yhteydessä vaihdoin kaikki apurungon puslat uretaanisiin.
Jos vika todentuu niihin takimmaisiin pusliin, niin ne on helpointa ja suositeltavaa vaihtaa uretaanisiin.
Enkä nyt halua käynnistää väittelyä urtsit/vakiopuslat -paremmuudesta, kerroin vain oireet meidän autossa (taas kerran ).
Oma veikkaukseni on väljistyneet apurungon puslat, yleensä takimmaiset hajoaa ekaksi. Perustelu:
Meidän viiruAero alkoi jyristelemään samaan tapaan, kun muun remontin yhteydessä vaihdoin kaikki apurungon puslat uretaanisiin.
Jos vika todentuu niihin takimmaisiin pusliin, niin ne on helpointa ja suositeltavaa vaihtaa uretaanisiin.
Enkä nyt halua käynnistää väittelyä urtsit/vakiopuslat -paremmuudesta, kerroin vain oireet meidän autossa (taas kerran ).
2009 9-5 Griffin biopower JC Stage 1 Tämmöinen tummanharmaa
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
Re: Jyristää 4 ja 5 vaihteella
Kiitos vastauksesta!. Täytyypä alkaa tutkia noita puslia.