Potilaana '04 TTID.
Autoon vain yksi avain, jos hommaan aihion ja jyrsitytän sen, niin tarvitaanko avaimen ohjelmointiin turvapääsy?
Avaimen elektroniikan otan puretun auton avaimesta.
Tech2 löytyy. Nyt ei ole softia millään läppärillä.
Avaimen ohjelmointi
Avaimen ohjelmointi
#5417 OG9-5Aero_03 OG9-3_02
Re: Avaimen ohjelmointi
Ei tarvi tuossa autossa turvapääsyä. Sieltä vaan techillä ohjelmoit uudet avaimet sisään testerin antamien ohjeiden mukaan.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
Re: Avaimen ohjelmointi
Kiitos neuvoista!
Avainrunko tuli kiinasta (2kpl 12,71€ posteineen), yhden avaimen jyrsintä (suutarissa 15€) ja elektroniikka purkuauton avaimesta (0€+paristo 3,99€) yhteensä 31,70€ ja ohjemointi omalla Techillä.
Suutari sanoi että avain oli melko hankala tehdä avainten kopiointiin tarkoitetulla kopiojyrsimellä, kovaa materiaalia.
Avainrunko tuli kiinasta (2kpl 12,71€ posteineen), yhden avaimen jyrsintä (suutarissa 15€) ja elektroniikka purkuauton avaimesta (0€+paristo 3,99€) yhteensä 31,70€ ja ohjemointi omalla Techillä.
Suutari sanoi että avain oli melko hankala tehdä avainten kopiointiin tarkoitetulla kopiojyrsimellä, kovaa materiaalia.
#5417 OG9-5Aero_03 OG9-3_02