Sytytystulpat - Aero 2004
Sytytystulpat - Aero 2004
Terve taas!
Nyt uutena tulokkaana Saab 9-5 Aero M2004.
Mitäs sytytystulppia ko. kulkineeseen pitäs käyttää?
Motonetissa kaupittelivat ensin Densoa, mutta ajattelin alkuperäisten olevan NGK:ta.
Itellä ei ole vielä edes suomenkielistä ohjekirjaa, koska auto on ruotsin auto alunperin.
Nyt uutena tulokkaana Saab 9-5 Aero M2004.
Mitäs sytytystulppia ko. kulkineeseen pitäs käyttää?
Motonetissa kaupittelivat ensin Densoa, mutta ajattelin alkuperäisten olevan NGK:ta.
Itellä ei ole vielä edes suomenkielistä ohjekirjaa, koska auto on ruotsin auto alunperin.
SAAB
- eegas
- "Hölösuu"
- Viestit: 1115
- Liittynyt: Pe Heinä 21, 2006 13:10
- Paikkakunta: Kauhava / Lapua / Liperi
Re: Sytytystulpat - Aero 2004
https://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.p ... t#p1128716
Tuossa ketju, haulla löytyi, selvittää tulppatyyppejä
Tuossa ketju, haulla löytyi, selvittää tulppatyyppejä
SAABeilla ajoa vuodesta -72 alkaen
rapakaari(at)gmail piste com, 0viisi04917511
Saab 9-5 2.3TA Aero sedan -07, Saab 9000i CS 2.0 man -98
MR-Saab 96L -77, Laikka-avo 99 -76, Dacia Logan Van 1.5 dCi -12
Jäsen #6056
rapakaari(at)gmail piste com, 0viisi04917511
Saab 9-5 2.3TA Aero sedan -07, Saab 9000i CS 2.0 man -98
MR-Saab 96L -77, Laikka-avo 99 -76, Dacia Logan Van 1.5 dCi -12
Jäsen #6056
Re: Sytytystulpat - Aero 2004
Ehdottomasti vain ja ainostaan NGK-kynttilät kaikkiin Trionic saappeihin.
Eski
Eski
Re: Sytytystulpat - Aero 2004
Perusvarma valinta NGK BCPR7ES-11 tuohon, toimii polttoaineesta ja viritasosta riippumatta ennustettavasti. Jos pelkällä bensalla ajelet niin ohjekirjasta löytynee myös valmistajan aikoinaan hyväksymä platinatulppa.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
Re: Sytytystulpat - Aero 2004
No mä otin/ostin ne NGK BCPR6ES-11 tulpat.
Nää pitäs olla alkuperäisenäkin.
En oo vielä kattonu missä maassa ne on valmistettu.
Nää pitäs olla alkuperäisenäkin.
En oo vielä kattonu missä maassa ne on valmistettu.
SAAB
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 24610
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Re: Sytytystulpat - Aero 2004
Valmistusmaallla tuskin merkitystä
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Re: Sytytystulpat - Aero 2004
Kutosen lämpöarvo on vapaastihengittävään ja ehkä vakioon matalapaineturboon. Seiskat tarvis olla täyspaineturbossa eli BCPR7ES-11
9-3sc 2.0t biopower -08
900s 2.0t -90
ex 9-3 Aero -01
900s 2.0t -90
ex 9-3 Aero -01
Re: Sytytystulpat - Aero 2004
Jeps.
Tota kutosen lämpöarvolla olevaa tyrkyttivät Motonetistä, joten ajattelin että 9-5 tulis sellaset jostain syystä.
Mutta että seiska (7) olis se oikea lämpöarvo, sama mitä 9000 2,3 Turbossa on.
Täytyy mennä vaihtamaan.
Tota kutosen lämpöarvolla olevaa tyrkyttivät Motonetistä, joten ajattelin että 9-5 tulis sellaset jostain syystä.
Mutta että seiska (7) olis se oikea lämpöarvo, sama mitä 9000 2,3 Turbossa on.
Täytyy mennä vaihtamaan.
SAAB