Okei, mulla on huohotuksen kaikki hilppeet aivan uutta
Amul menee siinä +- en tiedä mikä on hyvä arvo
Kunhan ei ole yli -+500 lukemia, minulla se on nyt -+200 kun huohotus kunnossa. Käy tankkaamassa ja seuraa miten adaptaatio käyttäytyy, ilmeisesti kaikki yli ad700 arvot on ok kun ajetaan re85:llä.
Joo ei oo mielestäni mennyt tonne +-500
pitää tässä käydä kun on ajan kohtaista, mulla ei oo AD85 arvoa opensidis vaan E85
Koitappas jotain toista modea minulla löytyy mode 5:stä carlsonin softasta.
Kunhan ei ole yli -+500 lukemia, minulla se on nyt -+200 kun huohotus kunnossa. Käy tankkaamassa ja seuraa miten adaptaatio käyttäytyy, ilmeisesti kaikki yli ad700 arvot on ok kun ajetaan re85:llä.
Joo ei oo mielestäni mennyt tonne +-500
pitää tässä käydä kun on ajan kohtaista, mulla ei oo AD85 arvoa opensidis vaan E85
Koitappas jotain toista modea minulla löytyy mode 5:stä carlsonin softasta.
Onkohan tuo E85 vaan eri nimellä ad85? Muuttuuko ajossa vai vaan kun adaptaatio on käynnissä.
No viime aikoina ei oo muuttunut tosta 64,6%
Mutta sillonku viimeksi tankkasin niin arvot muuttui kun adaptaatiota trionic sääteli
Nyt tankkasin bensaa ku rupee olemaan niin kylmät kelit täällä nii nytten adaptaatio kyllä sääteli
Joo, silloin se adaptaatio käynnistyy kun tankkaa tai sitten jos ottaa vaikka akunkengän irti. Tuliko lukemasta järkevä eli vastaako takissa olevan etanolipitoisuutta?
No viime aikoina ei oo muuttunut tosta 64,6%
Mutta sillonku viimeksi tankkasin niin arvot muuttui kun adaptaatiota trionic sääteli
Nyt tankkasin bensaa ku rupee olemaan niin kylmät kelit täällä nii nytten adaptaatio kyllä sääteli
Joo, silloin se adaptaatio käynnistyy kun tankkaa tai sitten jos ottaa vaikka akunkengän irti. Tuliko lukemasta järkevä eli vastaako takissa olevan etanolipitoisuutta?
Jotai 19% ja noin 13 litraa on tankissa vielä etanolia
Viirufemmaan tilasin powerflexin puslan automaattivaihteiston vääntötukeen (sen isomman taaemman puslan). Vanha räjähtänyt lähti toki heti irti, ja uuden sain mäntättyä paikoilleen, mutta tuen takaisin asennus tuntuu hankalalta. Ikäänkuin siinä loppuisi nyt sentillä pituus kesken, eli kun toisen pultin saa paikoilleen, niin toinen reikä ei ole lähelläkään missä kuuluu. Ja yritin kyllä kääntää tuen, mutta molemmin päin sama homma.
Onko tuon takaisinlaitossa joku kikka?
Kallista moottori/vaihteistopakettia sopivaan suuntaan
Oletko tehnyt itse noin, vai oliko pelkkä heitto?
En nyt ihan hoksaa miten auton alla saisi yhdellä kädellä kallistettua pakettia, samalla kun toisella kädellä yrittää tunkea pulttia koloon.
Kyllä minäkin muistaakseni tunkkasin moottoria öljypohjasta sopivasta kohtaa, kun manuaalivaihteiseen viirufemmaan vääntötukea yksin asensin (Powerflexit molemmissa päissä). Laudanpala tms. tunkin ja öljypohjan väliin mieluusti.
Heh, usein tossa remontin tiimellyksessä jää päättelykyky narikkaan. Ite kun olen tupakkimiehiä, niin monesti kun olen auton vieressä tuprutellut, niin siinä vasta valkenee, että ei perhana, noinhan se pitää tehdä
Kallista moottori/vaihteistopakettia sopivaan suuntaan
Oletko tehnyt itse noin, vai oliko pelkkä heitto?
En nyt ihan hoksaa miten auton alla saisi yhdellä kädellä kallistettua pakettia, samalla kun toisella kädellä yrittää tunkea pulttia koloon.