
Paitsi että näin pari päivää myöhemmin jäin yhtä asiaa miettimään. Öljypropun kohdalla näkyi roikkuva tippa öljyä, jonka pyyhkäisin pois ja ei ainakaan välittömästi ilmestynyt uutta tilalle enkä silmämääräisesti nähnyt mitään halkeamaakaan siinä. Mutta toisaalta jotain hiushalkeamaa ei välttämättä ihan hirveän helposti pikaisella vilkaisulla välttämättä näekään. Ja vaikka en omakohtaisesti ole koskaan nähnyt kenenkään saavan öljypohjaan halkeamaa ylikiristämällä niin tiedossa on, että näinkin voi käydä. Onko tietoa, miten herkkiä nää B235:t on tollaiselle? Joku sellainen muistikuva jostain on, että kuulemma vanhojen satkujen kanssa saa halkeaman aikaiseksi ylikiristämällä, mutta en kyllä aiemman tonnarin kanssa saanut sitä aikaiseksi ihan näppituntumalta kiristämällä, vaikka joskus tuli jälkikäteen ajatellen turhankin kireälle vahingossa väännettyä. Vai onkohan vaan tiiviste huono(sti) tms.
Tää on ehkä mun vainoharhaisuutta, mutta toisaalta käytetyn auton myyjähän on aina ketkuin otus, jota maan päältä löytää
