Täälläkin on ongelmainen auto lämmityksen suhteen. Tulee olosuhteisiin nähden haalen lämminta ja saa ajella 1h esim keskustassa että alkaa lämpeneen sisältäkin kunnolla. Motarille jos menee niin lämpeää reilusti paremmin. Omaan makuun lämpenee jostain syystä hitaasti moottori. 2h roikatuksesta kun lähtee noin 35c niin 5km aikana lämmöt nousee 78-80c.
Mitä tehty:
Termostaatti vaihdettu uuteen 6krt (nyt 92c paikallaan)
Uusi moottorin lämpöanturi jonka asennuksen yhteydessä laitettu kupariprikkaa väliin ettei varmasti anturi osu termariin
Uusi Nissens kenno vaihdettu
Tarkistettu moottorit ja läpät 1.5v sitten (pitää tämä tarkistus tehdä nyt uudelleen kun luki tätä ketjua)
Ei vikakoodeja ACC yksiköstä katsottuna samalla kun kalibraatiota ajettu, myös techillä ronkittu
Tarkoitus vaihtaa myös kaikki uudet jäädytinnesteletku silikoonisiin ja uusi vesipumppu.
Potilas:
og9-5 aero -04
ei vesiventtiiliä
Tonnari on heti lämmin kun avaimesta vääntää että ihmetyttää miten 9-5 voi olla siihen nähden näin ongelmainen ja kylmä

Saab 9000 CS 2.0t Aut. -98
Saab 9-5 Aero Man. -04