Kun kiihyttää rajummin niin tavallaan vaihdetta vaihtaessa alkaa huutamaan rajotinta vasten 4-5k kierroksilla. (Automaattilaatikko). Luin että kampiakselin asento tunnistin vois olla? Mut voiko olla laatikko? (Ioff on 0)
Tulpat vaihoin. Kokeilen toista kasettia, jonka jälkeen puututaan asento tunnistimeen.
Tietäisikö joku tästä enämpi?
FCOD 822 4-5k kierroksilla tökkää ja rajottaa
-
- "Kaasari"
- Viestit: 39
- Liittynyt: Ma Touko 29, 2023 21:43
- Paikkakunta: Raahe
FCOD 822 4-5k kierroksilla tökkää ja rajottaa
Saab 9-3 2002 5D 2.0t
ex Saab 9-3 2001 coupé 3D SE 2.0t
Saab 9-5 2003 linear 2.3t
Saab 9-5 2005 vector 2.3T
ex Saab 9-3 2001 coupé 3D SE 2.0t
Saab 9-5 2003 linear 2.3t
Saab 9-5 2005 vector 2.3T