Ihmetyksen aihe on jarrutehostimelle menevä alipaineputki. Siinä kun on kolmihaarainen joku venttiili jonka osanumero väittää sen olevan egr venttiili. Siihen tulee imuputkesta ennen kaasuläppää putki ja imusarjasta toinen. Eihän se silloin egr venttiili voi olla kun ei oo pakosarjasta mitään putkia? Ja toimiiko tuo silleen että koneen käydessä läpän imukanavan alipaine avaa venttiilin imusarjasta jarrutehostimelle?
Tää auto toimii muuten hyvin mutta tyhjäkäynti on lämpöisenä huonoa. Kaasuläpälle menevän putken kun irroittaa niin kierrokset nousee.
Alipainevuotoa oon epäilly sieltä tehostimen suunnalta. Auttaisi vähän vian etsintää jos tietää miten pitäis toimia nää alipaineet. Kaasuläppäpaketti on vielä purkamatta mutta sen verran imuputken irroittettuani kurkkasin että se läppä ja kun sitä raotti niin siellä on ihan puhtaan näköistä. Pitäsköhän se koko läppäkotelo paketti purkaa pöydälle vai miten ootte tehneet?
Jarrutehostimen alipaineputki
Re: Jarrutehostimen alipaineputki
Ei se ainakaan bensakoneisessa toki mikään egr-venttiili ole, ihan tavallinen takaisku vain.
Imuvuotojen etsinnässä savu on aika hyvä työkalu, sopivan savukoneen askartelee YouTuben ohjeilla muutamalla eurolla jos ei halua sijoittaa satojen eurojen valmiiseen tuotteeseen.
Imuvuotojen etsinnässä savu on aika hyvä työkalu, sopivan savukoneen askartelee YouTuben ohjeilla muutamalla eurolla jos ei halua sijoittaa satojen eurojen valmiiseen tuotteeseen.
Saab OG 9-3 Turbo Jubilee 3d
Porsche 944
BMW E39 528iA
Porsche 944
BMW E39 528iA