Kun katsele netti sivuilta on eri mittoja pirusti vai tarviiko vanha kaivaa pois
ja mitata en oo vaihtanut tähän pirssiin vielä niin en tiedä kokoa vanhastaan.
T. Jartsi
Mann Filteri CUK3220 menee ainakin hienosti -98 ja -04 femmoihin, femmoihin tarkoitettu tuo.jaloh kirjoitti: ↑To Touko 28, 2026 12:42Onko muilla ollut ongelmia löytää sopivaa raittaria? Olen luullut että kaikissa ysifemmoissa on sama suodatin ja ei pitäisi olla mitään erikoista tässä mutta kovin tuntuu nyt olevan vaikeaa. Mulla on nyt vanha alkuperäinen osanumerolla 12758727/8 ja sillä numerolla on katsottu Valeo, Wix ja Professional Parts Sweden sekä vielä joku neljäs suodatin motonetin tiskillä mutta kaikki on isompia ja/tai oudon mallisia vaikka muka pitäisi sopia paikalleen. Valeota ja Professional Parts suodatinta olen yrittänyt paikoilleen mutta ei vaan mene kun on liian korkeita. En ole siis ekaa kertaa vaihtamassa ysifemmaan raittaria että tiedän kyllä mitä olen tekemässä mutta nyt vaan tuntuu että oikeaa osaa ei ole saatavilla.
Näyttää kuvassa erilaiselta kuin alkuperäinen ja mittakin eri. Eli alkuperäinen saabin suodattimen runko on 185mm korkea ja tuolle Mann-Filterille ilmoitetaan 200mm. Tulee ilmastoinnin putket vastaan. Tai sitten en vaan sittenkään osaa