Nyt vaan kova mainostus päälle, niin luulis kaupan käyvän

Näin voisi kuvitella ja tekisi kutaa Saabille



2.3T:stä saat helpolla päivitettyä saman verran tehoa irti kuin aero-myllystä. Itselläni on tämmöinen 274hp/434Nm automaattiwagon. Mukava ohitella motarillaMunkka kirjoitti:Eiliseksi sain Olarin länskäristä käyttööni 2.3T Linerarin automaatilla. En oikein meinaa saada vieläkään hymyä pois kasvoiltani. Suorituskyky verrattuna nykyiseen 144 hv 850 Volvoon oli varsin mykistävä.
Perjantaina saan alle 2.3t version, tarkoituksen kokeilla eroja käytännön suorituskyvyssä ja ajettavuudessa. Volvon vapaashengittävissä 144 ja 170 hv koneissa on melkein prikulleen samat vääntökäyrät ja tehoerosta huolimatta molemmat tuntuvat ihan yhtä "äkäisiltä". Saap nähdä miten Saabin osalta on....
Onko sinulla tietoa mitenkä se työsuhdeauton päivittely luonnistuu? Laittaako rahoitusyhtiö kampoihin jos alkaa lastuttamaan? Tämä vaikuttaa auton jäännösarvoon leasing sopimuksen päättyessä.Fossiili kirjoitti:
2.3T:stä saat helpolla päivitettyä saman verran tehoa irti kuin aero-myllystä. Itselläni on tämmöinen 274hp/434Nm automaattiwagon. Mukava ohitella motarilla
Liisaripelistä en osaa sanoa, tuskin antavat lupaa. Itselläni auto on oman firmani nimissä ja teen siitä vaikka avomallin jos tuntuu siltäMunkka kirjoitti: Onko sinulla tietoa mitenkä se työsuhdeauton päivittely luonnistuu? Laittaako rahoitusyhtiö kampoihin jos alkaa lastuttamaan? Tämä vaikuttaa auton jäännösarvoon leasing sopimuksen päättyessä.
Eikös GM sentään ole jenkkilästä lähtöisin?Munkka kirjoitti:
Ei herneitä, mutta kuinkahan kauan siellä Trollhättanissa vielä nousee piipuista savua..... Sen jälkeen Saab on saksalaista laatua.