Koneen luonne, hanskalokero jne

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9404
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Koneen luonne, hanskalokero jne

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

Mitenkäs tuo b205 voi olla noin erilainen luonteeltaan kuin b204, vaikuttaisiko pienempi turbo ja ahtaampi pakosarja ynnä nykyaikaisempi trionic noin paljon, kone vääntää mukavasti tyhjäkäynniltä lähtien ja jaksaa mennä kakkosella miltei mateluvauhtiakin 8O
Lisäksi käytännön suorituskykyä on mielestäni täysin riittävästi sillä vetoa tuossa tuntuu olevan tasaisesti läpi koko kierrosalueen, eikä mitään mittavaa turboputkua (onneksi) ole havaittavissa :) Eli ei tuota konetta ole mitään syytä virittää, ainakaan minun mielestäni, ihan hyvin tuntui kiihtyvän moottoritienopeuksissakin.
Niin ja kun posti ei ole vielä tuonut käyttöohjekirjaa niin mitenkäs tuo viilennetty hanskalokero oikein pelaa, kuinka viileäksi sen saa tuolla puhalluksella, puhaltaako se samanlämpöistä ilmaa kuin kabiiniinkin vai pukkaako se sinne maksimaalisen kylmää aina kun lokeron viilennys on käytössä?
Meinaan että jäähtyykö siellä olut sopivan viileäksi? :D

Edit: muistan lukeneeni käyttöoppaasta (ennenkuin kadotin sen :) ) että bensaksi suositellaan 95:ttä, eikös se sitten mahda olla ihan ok virittämättömään vakiopeliin?
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Vastaa Viestiin