Eikö noissa -98 -99 malleissa ole trionic 5 ohjaus ?9-5T kirjoitti:Väärä on, suosittelen vaihtoa vaikka toimiikin.white9-5 kirjoitti:Tuosta kasettien väristä heräsi kysymys että onkos mulla väärä kasetti autossa? Auto on 9-5 2,3t -98 käyttöön otto tammikuun alussa(eli ensimmäisiä) ja kasetti on punainen. Toimii kylläkin
9-5 aero 01 hajos apua tarvitaan
Saab 9000 CS 2.0t A -98
Saab 9-5 Aero Man. -04
Saab 9-5 Aero Man. -04
Oletko varma ? Mietin siksi että 900 ja 93 malleissa oli trionic 5 ennen 01 mallia siihen siten tuli T7n. En intä vaan tiedustelen ...9-5T kirjoitti:Ei9000cst kirjoitti:Eikö noissa -98 -99 malleissa ole trionic 5 ohjaus ?9-5T kirjoitti: Väärä on, suosittelen vaihtoa vaikka toimiikin.
Saab 9000 CS 2.0t A -98
Saab 9-5 Aero Man. -04
Saab 9-5 Aero Man. -04
Toi on oikeastaan miltei kuluva osa. Vituttaahan se tiellejäänti noin miljoona, mutta jos ainut vika niin ei paha. Olen sivusta seurannut muun merkkisten "premium"-autojen mitä ihmeellisempiä vikoja. Jos itselläni olisi DI, niin olisi todennäköisesti myös varakasetti. Maantiellä kun ajelen.simmeh kirjoitti:Minulta hajosi laatikko toistamiseen. Auto on 9-5 aero -00 80000km. Ensimmäisen kerran hajosi kahden vuoden päästä ostosta, ja toisen kerran kaksi viikkoa sitten. Alkaa slörssi kasvaa otsassa... Ei varoittanut yhtään. 300€ merkkihuollossa. Sanoivat että on kahden vuoden takuu laatikolla. Pitää varautua 2-3 vuoden kuluttua hinaamaan autoa taas. Taitaa olla viimeinen Saabi alla.
Teemu Malinen
Outback XT -05
ex: 900GLs automatic -84
Outback XT -05
ex: 900GLs automatic -84
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 67
- Liittynyt: Pe Helmi 13, 2004 10:53
- Paikkakunta: Teksas
Jos haluaisi heittäytyä yltiöpositiiviseksi niin voisi sanoa että ainakin se kasetti on helppo vaihtaa. Potuttaisi jos joku hieman hankalammassa paikassa oleva osa olisi yhtä altis hajoamaan. Jostakin vain soisi löytyvän hieman edullisemman paikan hankkia noita kasetteja, luulisi jonkun värkkäävän uusia sisuskaluja vanhoihin kuoriin.
Tuli tuossa viikonloppuna nimittäin vähän aikaa ähistyä kun se syylärin alanurkassa oleva vaihteistoöljynjäähdyttimen pultti alkoi vuotamaan eikä siihen meinannut mitenkään päästä käsiksi. Pelkän prikan vaihtamiseksi jouduin nostamaan mm. flektit pois edestä. Hauskaa homma kun on 38 astetta hellettä. Varmaan pelkkä kiriminenkin olisi riittänyt mutta kun ei sinne saanut mitenkään avainta mitään kautta. Jos tuohon hommaan on joku helpompi konsti niin en halua kuulla sitä enää.
Tuli tuossa viikonloppuna nimittäin vähän aikaa ähistyä kun se syylärin alanurkassa oleva vaihteistoöljynjäähdyttimen pultti alkoi vuotamaan eikä siihen meinannut mitenkään päästä käsiksi. Pelkän prikan vaihtamiseksi jouduin nostamaan mm. flektit pois edestä. Hauskaa homma kun on 38 astetta hellettä. Varmaan pelkkä kiriminenkin olisi riittänyt mutta kun ei sinne saanut mitenkään avainta mitään kautta. Jos tuohon hommaan on joku helpompi konsti niin en halua kuulla sitä enää.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 3011
- Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 17:39
Mun pomo ajaa c-sarjan mersulla. (joskus, harvoin tosin, nolottaa ajaa paremmalla autolla kuin omalla pomolla on, mutta tunne menee yleensä nopeasti ohi ) Edellinen sellainen jätti herran kolme kertaa tielle ja vaihtoi vielä samanlaiseen uuteen,,, että saabismiko se muka on sairaus9-5T kirjoitti: BMW diesel kuskeilla tarvii olla muovinen imusarja takakontissa.
DI kasettia ei muuten tarvi olla kontissa kun ottaa Tapiolan kaskon. Silloin saa hinauttaa auton yhtiön piikkiin korjaamolle. Sitä paitsi kun DI kasetin takuuaika lähtee kuitenkin juoksemaan ostopäivästä, niin siellähän sekin menee peräkontissa yleensä...
9000CS 2,3
Muunmuassa minä, tämän foorumin myyntipalstaltahan sen kohtuullisella hinnalla onnistuin hankkimaan9-5T kirjoitti: Meistä moni pitää kasettia varalla ettei matka keskeydy....
Ja sitten päästäänkin sulavasti offtopicin puolelle: Mulla tuo kasetti on alkuperäisessä pahvilootassa ihan irrallaan kontissa, eikä se kyllä ole mitenkään järkevä säilytysratkaisu.
Mietinkin tässä joskus, että jos laittais kasetin nippusiteillä kiinni kontin hattuhyllyn peltiin, tulppien kontaktit alaspäin.
Ei kenelläkään ole sattumalta parempia ideoita kasetin kuskaamiseen?
Viimeksi muokannut Termos, To Heinä 07, 2005 21:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
2009 9-5 Griffin biopower JC Stage 1 Tämmöinen tummanharmaa
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
Sytkykasetti
98 ja 99 on omansa ja 2000 - omansa.Elikkä T5 on punainen, T7 musta. Ja eroja on: erilaiset sytyspuolat, liipaisusignaali erilainen, nakutussignaali erilainen ja lataus ja purkauspiiri erilaiset.