Pystyperä

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
Kurko
"Hölösuu"
Viestit: 2013
Liittynyt: Pe Tammi 28, 2005 18:35

Pystyperä

Viesti Kirjoittaja Kurko »

Voi voi, nyt tuo emäntä tosissaan tahtois pystyperäsen kulkineen, sais kuulma kasviharrastukset paremmin kyytiin.
Eli siis kannattaako. :?: vaihtaa tuo nykyinen laatulaite 9-5:seen vai ostaa korkee kärry tai eukolle joku vanha paku (mahtuis kukat kyytiin) :).
No siis tietoa ja kokemuksia 9-5:sista kaivataan, jotta onko 5vuotta nuorempi ja 100t vähempi ajettu kun tuo nykyinen tonnari ton kympin välirahan arvoinen.
Siis onko nuo 9-5set täysiä Oopeleita vai onko niissä vielä jotain pohjoismaistakin laatuautoa jäljellä. :) .
Frostgrey
"Hölösuu"
Viestit: 3725
Liittynyt: Ma Touko 26, 2003 22:05
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frostgrey »

Itse olen omaani 9-5 enemmän kuin tyytyväinen, todellakin rahalle vastinetta :wink: :D
Saab 9-3 TTID Vector 2008
Haksu
"Viggen"
Viestit: 604
Liittynyt: Su Huhti 17, 2005 03:17
Paikkakunta: Vehmersalmi

Viesti Kirjoittaja Haksu »

Tyytyväisyys lisii sen mukaan kun kilometrejä kertyy.9-5 on hyvä peli oli sitten Wagon tai ei.
Jäsen 2762 "Jälleen palattu Saab kantaan"
Frostgrey
"Hölösuu"
Viestit: 3725
Liittynyt: Ma Touko 26, 2003 22:05
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frostgrey »

Jep! itselläni on ollut 160tkm-210tkm ja ei ole mitään mullistavia vikoja ollut, suurin ollut turbon vaihto, mutta sainpahan Mitsun tilalle :wink:
Saab 9-3 TTID Vector 2008
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9416
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

pistin yv:tä aiheen tiimoilta.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Vastaa Viestiin