KARELPA kirjoitti:Tästä parrotista on kirjoiteltu keskustelupalstoilla ja kaikki on sen kehuneet.
Tosin toi lataus juttu on negatiivista. Edellisellä puhelimella en juurikaan tarvinnut koskaan seinälaturia
9-5 ja handsfree
Jos se toimii niin hyvin kun sanot niin toi on todella hyvä vehje! LCD näyttö ja kaikki. Mistä muuten ostit? Miten sä oot saanut sen kytketty siihen kiinni? Elikkä jos minulla on jo toi adapteri kaapeli siinä niin sen pitä varmasti vetää pois vai voiko sen jotenkin käyttää?
En ole vielä ostanut sitä mistään, mutta tämä on mitä olen netistä lukenutRyo kirjoitti:Jos se toimii niin hyvin kun sanot niin toi on todella hyvä vehje! LCD näyttö ja kaikki. Mistä muuten ostit? Miten sä oot saanut sen kytketty siihen kiinni? Elikkä jos minulla on jo toi adapteri kaapeli siinä niin sen pitä varmasti vetää pois vai voiko sen jotenkin käyttää?
KARELPA kirjoitti:Tästä parrotista on kirjoiteltu keskustelupalstoilla ja kaikki on sen kehuneet.
Tosin toi lataus juttu on negatiivista. Edellisellä puhelimella en juurikaan tarvinnut koskaan seinälaturia
http://www.driveblue.com/(pz102bubyayn3 ... oot=ck3100
9-5 Aero
Opel Omega 2.2 DTH
Kawasaki ZZR 1100
Opel Omega 2.2 DTH
Kawasaki ZZR 1100
Eikös sitä sitten samalla vaivalla laittaisi sen antennin sinne katolle sen ekankin kerran? Vai onko auto sitten enemmän "business-look", kun on puhelimen antenni katolla valmiina? 40 000 €:n autoon kun ei ole raaskittu paria metriä piuhaa lisää vetää...9-5T kirjoitti:
Minä ainakin olen vetänyt jonkun kerran ja vaihtaunut evän toimivaan.
No joo, joka tapauksessa siis näyttää siltä, että tuo hf-varustus menee autoon jotakuinkin heittämällä, bluetooth-puhelin kun ei välttämättä tarvitse tuota kattoantennia mihinkään, varsinkaan kun 6260:een sopivaa telinettäkään ei ole edes olemassakaan.
Mitenkäs nämä Bluetooth-handfreet toimivat monen puhelimen kanssa?
Eli kun samaa autoa ajaa kaksi kuskia vuorotellen, molemmilla omat puhelimet.
Varmaan melko ongelmatonta jos yksi puhelin kerrallaan tulee lähelle, mutta mitenkäs silloin kun molemmat luurit on kyydissä? Miten valitaan kumpi luuri tulee HF:ään?
Eli kun samaa autoa ajaa kaksi kuskia vuorotellen, molemmilla omat puhelimet.
Varmaan melko ongelmatonta jos yksi puhelin kerrallaan tulee lähelle, mutta mitenkäs silloin kun molemmat luurit on kyydissä? Miten valitaan kumpi luuri tulee HF:ään?
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
No niin, taustapeilin alla oleva levy lähti irti, onneksi en käyttänyt raakaa voimaa vaan kekkasin sen lampun lasin alla piilevän torxin olemassaolon. Joka tapauksessa: siellä oli mikrofoni. Haineväkin tuntui olevan kova, joten tästä voisi ehkä kenties mahdollisesti päätellä, että vehkeessä on TEL1-varustus.koistha kirjoitti:Ota katosta se taustapeilin teline ja katso onko siellä mikrofoni. Jos ei ole, niin sitten sinulla ei ole täydellistä HF-varustusta.
Myöskin hainevä saattaa olla tyhjä. Jos katolla oleva hainevä on pehmeä, niin siitä voi puristelemalla selvittää, onko mukana antennia vai ei.
Minne muuten kannattaa se Nokian hf-yksikkö jemmata? Jonnekin koelaudan alle se varmaan pitää tunkea, mutta mahtuuko esim. radion taakse vai jonnekin hanskalokeron alle tms?
Mahtaako jostain löytyä siitä välipiuhasta jotain kuvamateriaalia taikka muuten vaan kuvausta? Kävin tänään Laakkosella kyselemässä osaa ja tuntui myyjätär olleen vähän ihmeissään sen osan kanssa. N. 30 euron välijohdon löysi osaluettelosta, mutten vielä uskaltanut hankkia tuota kun kumpikaan ei ihan 100% varma ollut asiasta.
Joo, niin näkyi löytyvän. Eihän tuo Nokian boksi ole edes iso enää, joten kai se mahtuu aika useaankin paikkaan. http://www.saab9-5.com:sta löytyi piuhanipun kuvakin, joten nyt vaan palikat kasaan ja asentelemaan... (on muuten harvinaisen huonoa koodausta tuo sivusto, kaikki teksti yhdessä lootassa).9-5T kirjoitti:Haulla löydät aiiheesta vanhoja juttuja jossa on kerrottu piilotuspaikkoja.
Toivottavasti en sotke tätä ketjua, mutta ajattelin laittaa tänne köyhän miehen vaihtoehdon hf-sarjasta, jos joku on kenties miettinyt edullista vaihtoehtoa täydellisen sarjan tilalle.
Tämä ei missään nimessä korvaa edes puoliksi oikeaa autosarjaa, mutta täyttää kuitenkin lakipykälät.
Ja on muutenkin ihan mukava käyttää, kun on tottunut luuria kädessä pitämään, eikä vierustoveri kuule mistä puhutaan.
Tässä esite:
http://www.telemail.fi/toni/Phoney.pdf
Tämä ei missään nimessä korvaa edes puoliksi oikeaa autosarjaa, mutta täyttää kuitenkin lakipykälät.
Ja on muutenkin ihan mukava käyttää, kun on tottunut luuria kädessä pitämään, eikä vierustoveri kuule mistä puhutaan.
Tässä esite:
http://www.telemail.fi/toni/Phoney.pdf
9-3 1,9 TiD -08 (myyty)
9-3 2,2 Tid -99 (myyty)
9000 Aero -95 performance by Hirsch (myyty)
9000 CS 2.3T -98 (myyty)
900 2.1 16v -93 (myyty)
#2526
9-3 2,2 Tid -99 (myyty)
9000 Aero -95 performance by Hirsch (myyty)
9000 CS 2.3T -98 (myyty)
900 2.1 16v -93 (myyty)
#2526
Näyttääpi olevan osan nro tällä hetkellä 15-991233. Paketissa tosin tuo viimeinen kolmonen on kirjoitettu seiskan päälle. Joka tapauksessa, nyt on palikat koossa, kunhan vaan saa asennettua paikalleen.9-5T kirjoitti:Tarkoitin tämän foorumin hakua. Saabin piuha lienee kaikissa varaosajutuissa ilmenevä 400129086. Käsittääkseni tämän johdon tilalle ei ole kukaan ehdotellut mitään vaan vanhan cark-91 muuttamista pop portillisten puhelimien autosarjaksi.
On muuten kansainvälistä työtä tuo Nokian autosarja: Kaiutin Intiasta, johdot Kiinasta, keskusyksikkö Saksasta ja mikki Puolasta...
Jos autossa on Saabin HF-valmius, niin aikamoista tuhlausta. Et tarvitse kuin keskusyksikön ja ehkä johtojaiikoo kirjoitti: On muuten kansainvälistä työtä tuo Nokian autosarja: Kaiutin Intiasta, johdot Kiinasta, keskusyksikkö Saksasta ja mikki Puolasta...
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
#2332
Isompi idän ihme Skoda Superb Combi 2.0 TDI -19
ex. Skoda Octavia Combi -17, 9-5 2.3t wagon -03, 9-3 -01,Opel Vectra -98,VW Vento -96,Volvo 440 -91, 900i -88, 90 -85, 99 -79
Isompi idän ihme Skoda Superb Combi 2.0 TDI -19
ex. Skoda Octavia Combi -17, 9-5 2.3t wagon -03, 9-3 -01,Opel Vectra -98,VW Vento -96,Volvo 440 -91, 900i -88, 90 -85, 99 -79
Mukana seuranneen lapun mukaan: Saab 9-3/9-5 M01 - och Opel:9-5T kirjoitti: Ei vaikuta Saabin numerolta.
"15-991237 VDA handsfreekablage Nokia"
Voi olla joku ihan "epävirallinen" laitos, mutta tässä on kaikki tarvittavat liittimet Nokian boksiin ja toisessa päässä sitten radion liitin. Voisi kuvitella asennuksen olevan kohtuullisen helppoa.
Opelin kohdalla tosin kehotetaan käyttämään ihan eri numeroisia tuotteita....
Suoraan sanottuna: tuo mikki ja kajari varsinkin ovat sen luokan rimpuloita, etteivät nuo pahemmin tuossa taida hintaa nostaa. Muut kamat oikeasti tarvitaankin ja sitten se välijohto, jolla sen palikan saa kiinni autoon.koistha kirjoitti: Jos autossa on Saabin HF-valmius, niin aikamoista tuhlausta. Et tarvitse kuin keskusyksikön ja ehkä johtoja
-
- Matalapaineturbo
- Viestit: 179
- Liittynyt: Ma Heinä 25, 2005 14:02
- Paikkakunta: Wilppula
- Viesti:
HF
http://194.18.30.212/www/saabfinland/Ta ... brand=Saab
Asennettuna tarjous taitaa olla vain tampereella..?
Asennettuna tarjous taitaa olla vain tampereella..?
A.K.A JETPILOT 9-5 -98
Ice blue metallic 9-5 Vector Wagon -08
Ice blue metallic 9-5 Vector Wagon -08
Re: HF
Kalliinpuoleinen oli tuo HF:n asennus, jos siihen ei muuta kuulunut kuin asennus. Nimittäin jos on Nokian autosarja, niin suurin osa ajasta kuluu sen johdonpään etsimiseen; se saattaa olla kohtuullisen hyvin teipattuna piiloon sinne johtonippuun. Tietysti jos joutuu antennin ja mikin vetämään, niin sitten tulee työtä lisää.The Black 9-5 kirjoitti:http://194.18.30.212/www/saabfinland/Ta ... brand=Saab
Asennettuna tarjous taitaa olla vain tampereella..?