Wagonin takaluukun lattia

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
jkairt
"Turbo"
Viestit: 253
Liittynyt: Pe Loka 10, 2003 17:16

Wagonin takaluukun lattia

Viesti Kirjoittaja jkairt »

Onko kenelläkään tietoa mahdollisuudesta asentaa liukulattia jälkikäteen takatilaan ? Metro-Autoon soittaminen on liian helppoa...

Osia voisi alkaa kytätä romarilta, jos joku reppana on keulaansa lyhennyttänyt vehkeessään siinä määrin, että on menny lunnaiksi saakka.
JK
Toby
"Hirsch"
Viestit: 763
Liittynyt: Ti Syys 16, 2003 11:25
Paikkakunta: Helsinki

Onnistuu!

Viesti Kirjoittaja Toby »

Hommasin LänsiAutosta 9-5 lisävaruste-esitteen, jossa tuo liukulattia on myös mukana.

Eli tuolla perusteella liukulattia onnistuu jälkiasennuksenakin, mutta mahtaa maksaa hunajata...

Oman käsitykseni mukaan liukulattia on verrattain harvinainen varuste käytännössä muutenkin, joten ei välttämättä löydy romikseltakaan ihan helpolla.
baab
"Tuplakaasari"
Viestit: 60
Liittynyt: Su Tammi 18, 2004 20:25

Koemuksia liukulattiasta

Viesti Kirjoittaja baab »

Itse omistan 9-5 2.3 t -99 wagonin jossa on likulattia asennettuna, olen tutkinut kiinitystä sen verran että asennus onnistuu itse laitettunakin.
Kokemuksia likulattiasta ei ole kuin positiivista sanomista säästää selkää taakkojen käsittelyssä
jkairt
"Turbo"
Viestit: 253
Liittynyt: Pe Loka 10, 2003 17:16

Viesti Kirjoittaja jkairt »

Ja sitten hakemaan svedujen romariosoitteita. Joskos sieltä joskus tuommoinen kohdalle osuisi. Jos joku tietää hyvän hakupaikan heti, niin pankoon linkkiä, kiitos.
JK
Avatar
valtteri
"Hölösuu"
Viestit: 2021
Liittynyt: Su Marras 30, 2003 16:02
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja valtteri »

jkairt kirjoitti:Ja sitten hakemaan svedujen romariosoitteita. Joskos sieltä joskus tuommoinen kohdalle osuisi. Jos joku tietää hyvän hakupaikan heti, niin pankoon linkkiä, kiitos.
Täältä löytyy "kaikki" http://www.bildelsbasen.se

Myös tämä löytyy yllä olevasta linkistä ,
purkaamo tehtaan "yhteydessä" , vain saabeja
http://www.sdcc.se/
Saabismi on sairaus,mistä ei kannata parantua
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98
"1159"
Vastaa Viestiin