Kun tuota Griffiniä olin ostamassa niin otin tyypit viidellä eri 9-5:llä.
Mukana oli uuden nihkeitä ( vm 04 koeajo autoja km alle 4000)
bensa 2.0t ja 3.0 Diesel, käytettyjä 2.3T ja 2.0t Sedaneita, sekä Wagon 2.0t ja sitten tuo Griffin V6 3.0.
Tästä otannasta tuo Griffin oli mielestäni paras -> johti kauppaan:
- Ison auton tuntu (johtuneeko painosta ja V6:sta)
- Automaatti toimi sivistyneesti - toisin kuin kokeilemassani 2.0t Aut.
- Alustaäänet olivat vähäisemmet
- Griffinissä Varustelu passeli jne...
- tehot ennen kaikkea
Aeroa en ole päässyt kokeilemaan joten siihen en ota kantaa..lienee
sitten se Auto Saabin puolella. Samoin uudet 9-3:t on tyypittämättä.
Nämähän ovat makuasioita, joskin olen ajanut vuosien varrella kuudella saabilla 3x900, 2x9000 ja 1x9-5 Griffinillä.
ja nyt alla siis neljäs V..1. riesel .Suomiauto muuten
Sen verran vielä tuohon vaihtoon...ja ongelmiin
- osa menee ko. yksilön historiaan eli tuontiauto, jälkeenpäin ilmeni että myös kolaroitu (myyjä ei informoinut), ylimaalattu (alkoi karisemaan) ja nuo tekniikkajutut päälle niin se siitä - siis valtaosa yksilöongelmia.
Voin suositella lämpimästi Griffiniä kun taustat kunnossa.
Svedupellen autoihin pahemman kerran hurahtanut..
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
t. Saabi-V-Saabi-V-?