Tulin takaisin

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
saab 9-5 aero
"Kaasari"
Viestit: 27
Liittynyt: La Maalis 06, 2004 15:06

Tulin takaisin

Viesti Kirjoittaja saab 9-5 aero »

No niin, kävipä silleen että exvaimo otti mukanaan aerowagonin. Hetken aikaa oltuani ilman AUTOA, päätin että nyt riittää. Joten ostin Saksasta 95 hirch performanse troll tunen. Vuosimalli on -98, ja niitä heppojahan ne on raskineet laitaa 250. Onkohan täällä moisen kapineen omistajia? Vois pistää mulle kokemuksia vaikka yv:nä...
Startin13
"Ruisku"
Viestit: 110
Liittynyt: Ma Elo 01, 2005 12:47
Paikkakunta: VyborG.ru

Viesti Kirjoittaja Startin13 »

Mun edesmennyt avovaimo ei huolinut airowagonia mukaan, vaikka mieluusti olisin antanut sen auton mukaan siihen samaan konkurssiin.

Sen naisen fiksuus paljastu viimehetkellä. Eli ymmärtää auton päälle 8)
Taisitte muksut puksut vähän yllättyä pyllättyä.
Henkka #2283
"Hölösuu"
Viestit: 2909
Liittynyt: Ke Helmi 16, 2005 12:13
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Henkka #2283 »

Startin13 kirjoitti:Mun edesmennyt avovaimo ei huolinut airowagonia mukaan, vaikka mieluusti olisin antanut sen auton mukaan siihen samaan konkurssiin.

Sen naisen fiksuus paljastu viimehetkellä. Eli ymmärtää auton päälle 8)
Eihän avokkaalle tartte mitään mukaan antaa :wink:
SS-K Jäsen #2283
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6203
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Viksu antaa vaikka tuhkatkin pesästä niin ei tule enää takaisin :)

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Startin13
"Ruisku"
Viestit: 110
Liittynyt: Ma Elo 01, 2005 12:47
Paikkakunta: VyborG.ru

Viesti Kirjoittaja Startin13 »

Hyvä Peinu :P :P Ymmärsit yskän,,,, 8O 8O
Taisitte muksut puksut vähän yllättyä pyllättyä.
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6203
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

been there done that. Edelliselle annoin kuukauden aikaa viedä pois kaikki mitä haluaa ja otin sen jälkeen avaimen pois. Otin lainan ja annoin vielä lähtiessä tukun rahaa niin ei jää ainakaan rahan takia paha mieli eikä tarvii olla kinuamassa enää mitään. Sitten voikin aloittaa taas puhtaalta pöydältä.

Autoa (Saab 90), poppivehkeitä ja tietokonetta en antanut viedä. :) Ei sillä kyllä ollut korttiakaan.

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

peinu kirjoitti:Viksu antaa vaikka tuhkatkin pesästä niin ei tule enää takaisin :)
Mutta ei sentään Saabeja :wink: Auto on onneksi meikäläisen nimissä, joten avovaimo ei voi vaatia sitä itselleen.

Sama juttu on muiden omistamien kamojen kanssa, jotka on itse hankkinut omilla rahoilla. Kumpikin vie sen, mitä on itse hankkinut.

Ongelmana onkin sitten sellaiset kamat, jotka on hankittu yhdessä. Niistä täytyy vain päästä sopuun tavalla tai toisella.

Sen verran tässä on viisastunut, että jos/kun joskus menee naimisiin, niin kirjaa avioehtoon (ja kannattaa kanssa tehdä sellainen), että aviopuolisolla ei ole mitään oikeutta ennen avioliittoa tai sen aikana kertyneeseen omaisuuteen, jos ne ovat omissa nimissä. Säästyypähän monelta harmilta, jos tulee avioero.
Viimeksi muokannut Turbo Sensonic, Ti Marras 15, 2005 11:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6203
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

toi viimeinen kappale toteutuu käsittääksen automaattisestikin.

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

peinu kirjoitti:toi viimeinen kappale toteutuu käsittääksen automaattisestikin.
Joo, mutta ei vara venettä kaada :wink:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Saappi Kuski
"Hölösuu"
Viestit: 3011
Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 17:39

Viesti Kirjoittaja Saappi Kuski »

Niin, kaikkihan tietävät, mitä yhteistä on naisella ja hirmumyrskyllä??

Molemmat tulevat kuin tyhjästä ja vievät sitten mennessään talon ja auton :)
9000CS 2,3
saab 9-5 aero
"Kaasari"
Viestit: 27
Liittynyt: La Maalis 06, 2004 15:06

Viesti Kirjoittaja saab 9-5 aero »

Voi pojat!
Minä kyselen autosta, ja te vastaatte naisista, ja vieläpä entisistä.
Ymmärrän kyllä että tyttöystävät on tärkeitä, mutta että ex-muijat, hui.
Mutta, Älkää ottako vakavasti...
turkkaki
"Hölösuu"
Viestit: 1366
Liittynyt: Ti Maalis 09, 2004 12:02
Paikkakunta: kauhajoki

Viesti Kirjoittaja turkkaki »

luin kanssa threadin samoilla mielin... äijä meininkiä kyllä, mutta todellinen pelimies unohtaa episodin... enemmän kiinnostais tietää, että onko suomessa hirssejä kuin paljon...
Turkka Kivelä #(ei voi muistaa ulkoa),
9-5 2.3 AERO -08, VARA käyttis talvirenkailla.
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrasteet, ei talvipyöriä.
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Tuskinpa noita Hirschin omistajia tällä palstalla hirveästi on. Jollain oli muistaakseni 9-5 Aero Hirchin setillä terästettynä.

Tuo autosi on tehty Hirschillä silloin, kun 9-5:sta ei vielä ollut Aero -mallia markkinoilla ja piti kuitenkin saada 9-5:sta joku pirteämpi malli myyntiin.

Kun 9-5 tuli markkinoille, sitä sai muistaakseni kolmella eri moottoriversiolla:

2.0t 150 hv
2.3t 170 hv
3.0V6t 200 hv (vain automaattina).

Hirsch teki tuosta 2.3t -mallista omaa Troll -malliaan, ennen kuin Aero tuli markkinoille ja sen jälkeen Hirsch teki Aerosta 310 hv:n Troll R:ää. 3.0V6t:stä Hirsch ei muistaakseni koskaan viritellyt. Ainoat virittäjät ovat tietääkseni olleet ruotsalaiset Nordic ja Chip Center.

Näin jossain artikkelin (olisiko ollut netissä?) tuollaisesta autosta kuin sinulla on. Kannattaa yrittää haeskella "Troll" tai "Troll by Hirsch" -hakusanoilla.
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6203
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

niin ja kaikkiien edellämainittuihin ja moneen muuhunkin autoon saa tilattua hirschiltä lastua ja muuta virisettiä. Myyvät sitten nahkahousut niitä Hirsch Tuninkina.

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
2571
"Ruisku"
Viestit: 127
Liittynyt: Pe Syys 09, 2005 06:37
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja 2571 »

Taitaa ainakin pari Aero Hirschiä löytyä näiltä palstoilta (allekirjoittaneella yksi). Ei voi kuin ihailla noita teidän tietojanne. Hyvin kaivatte (ja nopeasti) tarvittavat tiedot, kun joku kyselee jotakin. Vinkkejä saa muijista autoon ja siitä eteenpäinkin. :lol:

t: 2571
Turbo Sensonic kirjoitti:Tuskinpa noita Hirschin omistajia tällä palstalla hirveästi on. Jollain oli muistaakseni 9-5 Aero Hirchin setillä terästettynä.

Tuo autosi on tehty Hirschillä silloin, kun 9-5:sta ei vielä ollut Aero -mallia markkinoilla ja piti kuitenkin saada 9-5:sta joku pirteämpi malli myyntiin.

Kun 9-5 tuli markkinoille, sitä sai muistaakseni kolmella eri moottoriversiolla:

2.0t 150 hv
2.3t 170 hv
3.0V6t 200 hv (vain automaattina).

Hirsch teki tuosta 2.3t -mallista omaa Troll -malliaan, ennen kuin Aero tuli markkinoille ja sen jälkeen Hirsch teki Aerosta 310 hv:n Troll R:ää. 3.0V6t:stä Hirsch ei muistaakseni koskaan viritellyt. Ainoat virittäjät ovat tietääkseni olleet ruotsalaiset Nordic ja Chip Center.

Näin jossain artikkelin (olisiko ollut netissä?) tuollaisesta autosta kuin sinulla on. Kannattaa yrittää haeskella "Troll" tai "Troll by Hirsch" -hakusanoilla.
Vastaa Viestiin